اخبار بازی

کنسول‌های نسل بعدی در E3 2012 آماده‌ی نمایش بودند؟

قبل از E3 2012، شایعات بسیاری مبنی بر این‌که ماکروسافت و سونی در نظر دارند کنسول‌های نسل بعدی را در طی کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2012 به صورت رسمی به نمایش بگذارند، منتشر شده بود. با این‌که هر دوی این شرکت‌ها چند روز قبل از شروع همایش E3، این خبر را کاملا رد کردند، اما گمانه‌زنی‌ها در این مورد همچنان ادامه دارد.

با وجود این‌که می‌دانیم سونی و ماکروسافت در رابطه با کنسول‌های بعدی خود در E3 هیچ حرفی برای گفتن نداشتند، اما مجله‌ی PSM3 در آخرین شماره‌‌ی خود مدعی شده که حداقل یکی از استودیوهای First-Party، خود را برای نمایش کنسول‌[های] جدید کاملا آماده کرده بود. گفته‎‌های PSM3 نشان می‌دهد که سونی و یا ماکروسافت در آخرین لحظه از انجام این کار منصرف شده‌اند. PSM3 اضافه کرد که "یکی از استودیوهای بزرگ First-Party به‌خاطر عدم نمایش کنسول‌های نسل جدید، بعد از این‌که به آن‌ها گفته شد خود را برای نمایش آماده کنند، عصبانیت آن‌ها را به همراه داشته است."

PSM3 در این مورد نوشته است: "مطلع شده‌ایم که یکی از استودیوهای بزرگ First-Party به‌خاطر عدم نمایش کنسول‌های نسل جدید، بعد از این‌که به آن‌ها گفته شد خود را برای نمایش آماده کنند، عصبانیت آن‌ها را به همراه داشته است. آیا سونی و یا ماکروسافت در آخرین لحظه از انجام این کار منصرف شده‌اند؟"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا