اخبار بازی

کمپین Titanfall 2 تنها یک قسمت تمرینی برای بخش چندنفره نخواهد بود

نسخه اول «تایتان‌فال» در سال 2014 به انتشار رسید و موفق به فروش میلیون‌ها نسخه شد. اما این عنوان فاقد بخش داستانی بود. حال با اضافه شدن بخش کمپین به شماره دوم، سازنده این اطمینان را داده است که با بخش تک‌نفره‌ای قدرتمند روبرو خواهیم شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

استودیوی «ریسپاون» در این باره گفت:

 

«بخش تک‌نفره تایتان‌فال 2 با دقت خاصی طراحی شده است، یک تجربه شوتر سینمایی را ارائه خواهد داد؛ اما با ریتم متفاوتی که شما انتظار آن را ندارید. زمانی که شما مبارزات گسترده‌ای را به عنوان یک سرنشین یا تیتان تجربه خواهید کرد، آن تجربه در مقابل فرصت اکتشاف و لحظات سکوت در حالت تامل برانگیز، قرار خواهند گرفت.»

 

ریسپان به دنبال آن است که بازیکنان درک کنند که یک بخش کمیپن واقعی، با داستان خوب و لحظات خاطره انگیز برایشان تدارک دیده شده است.

 

«بخش تک‌نفره به عنوان یک تجربه با روایت مجزا طراحی شده است، پس شما می‌توانید از تایتان‌فال به هر نوعی لذت ببرید. قسمت تک‌نفره فقط یک بخش آموزشی برای ورود به بخش چند نفره نیست. لحظات زیادی در کمپین وجود دارند که شما باید از توانایی‌های سرنشین تایتان بودن خود بهره بجویید و پرش‌های دوگانه انجام دهید و یا روی دیوارها بدوید. البته با انجام بخش کمپین می‌توانید به تجربه‌ای روان و سیال دست یابید که در استفاده از توانایی‌های تایتان‌ها، هماهنگی بیشتری کسب شده و همه این موارد تجربه شما را افزایش خواهد داد و بدین صورت برای ورود به بخش چند نفره بیش از پیش، آماده خواهید بود.»

 

تایتان‌فال 2 در تاریخ 28ام اکتبر سال جاری برای سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا