اخبار بازی

کمپین Kickstarter عنوان Oscar آغاز شد + تریلر

Team Sharkeye با انتشار یک تریلر نسبتا ساده دو بعدی، آغاز کمپین Kickstarter عنوانی با سبک 2D platformer به نام Oscar را اعلام کرد.

 

Oscar، زندگی دختربچه ای مظلوم با والدینی زورگو و فیل همراهش به اسم Flynn را به تصویر می‌کشد که هر روز با رفتن به خواب و ماجراجویی خیالی از این مشکلات و فشار های عصبی فرار می‌کند. همین طور که او در رویاهای بچگانه اش سیر و سفر می‌کند و به پیش می‌رود، محیط و دنیای اطرافش، چهره هراس انگیز خود را بیش از پیش نشان می‌دهد.

 

حس نهفته ای که امروزه بسیاری از کودکان، نمایان‌گر آن هستند، این بازی را منحصر به فرد می‌کند. همان طور که در بخشی از توضیحات سایت بازی ذکر شده:

 

"]در این بازی خواهید دید[چه می‌شود زمانی که نتوانیم آنچه را که اشتباه است بیان کنیم، یا اینکه هیچ کس گوش ندهد. بهتر است که بر روی مشکلاتمان سرپوش بگذاریم (آن ها را نادیده بگیریم). چه مشکلات خودمان، چه دیگران."

 

Oscar به عنوان یک پروژه، هدفش بازسازی عناوین قدیمی نیست. بلکه تلاشی برای کمک به یافتن و گسترش معنای تجربه های فعل و انفعالی در زندگی امروزه ما است. به عنوان یک بچه، ما به همراه بازی ها بزرگ شده ایم و حال نوبت بازی هاست که با ما بزرگ شوند.

 

همه قسمت های بازی، از صدا گرفته تا گیم‌پلی و سبک هنری، امکان دارد به دلیل القای بهتر احساسات و سرگذشت این دختربچه در هر لحظه ای تغییر کنند.

 

تا این لحظه، Oscar توانسته به 6.632 دلار از مقدار 40.000 هزار دلار که هدف نهایی برای موفقیت در کمپین است دست یابد. در حالی که 27 روز تا پایان کمپین وقت دارد. اگر این پروژه موفق شود، Oscar بر روی PC  و iOS اواخر امسال عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتر را در صفحه Kickstarter بازی می‌توانید مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا