اخبار بازی

کمپانی Ubisoft و عرضه عناوین جدید برای Nintendo NX

 

به نظر می‌رسد کنسول جدید کمپانی نینتندو با اسم رمز «Nintendo NX»، پشتیبانی ناشرهای بیشتری را خواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

Game Industry این فرصت را داشته است تا با آقای «Alain Corre» از یوبی‌سافت مصاحبه‌ای را ترتیب دهد و وی طی این گفت و گو از علاقه یوبی‌سافت به NX خبر داده. آن‌ها علاوه بر «Just Dance»، عناوین بیشتری را به این کنسول خواهند آورد.

طی مصاحبه آقای Corre گفت:

 

«ما اعلام کردیم که عنوان Just Dance را برای NX در دست تولید داریم؛ البته سوپرایزهای بیشتری برای کنسول بعدی نینتندو خواهیم داشت که در آینده از آن‌ها پرده برمی‌داریم. البته ما به این موضوع اعتقاد داریم که نینتندو راهی را خواهد یافت تا دوباره خانواده‌ها را پای بازی بنشاند. نینتندو یک نیروگاه فوق‌العاده از برندها دارد که برای بسیاری از خانواده‌ها و طرفداران قابل احترام است. (اشاره به عناوین و فرانچایزهای فوق‌العاده این شرکت) من همچنان تحت تاثیر خواست این کمپانی برای دستیابی به موفقیت هستم.»

 

کنسول پیشین نینتندو، Wii U خیلی زود پشتیبانی استودیوهای شخص ثالث (third-party) را از دست داد که این موضوع را می‌توان یکی از دلایل اصلی شکست Wii U دانست. نینتندو برای دستیابی به موفقت NX، به پشتبانی کمپانی‌های شخص ثالث چون یوبی‌سافت نیاز دارد.

نینتندو NX تا قبل از مارس 2017 عرضه نخواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا