اخبار بازی

کمپانی EA ،Ubisoft و Take-Two کنسول‌های PS4 Neo و Xbox Scorpio را تحسین کردند

یکی از بزرگ‌ترین موضوعاتی که پیرامون E3 در مورد آن‌ها بحث می‌شد، کنسول‌های ارتقا یافته PlayStation و Xbox بود. اخیرا، سه ناشر بزرگ صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی EA ،Ubisoft و Take-Two با استدلال‌های خود، این کنسول‌ها را تحسین کردند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

مدیران این سه کمپامی طی مصاحبه‌ای با Gl.biz، گفتند از چیزهایی که در مورد کنسول‌های Xbox Scorpio و PlayStation Neo شنیده‌اند، خوشنود هستند. خانوم Laura Miele [رئیس بخش جهانی EA] در این مورد گفت: «این ایده که با آن قادر باشیم قبل از پایان چرخه‌ی عمر نسلی، یک چرخه و دوره‌ی جدید را با کنسول‌های جدید [نئو و اسکورپیو] آغاز کنیم، یک نکته مثبت برای صنعت بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید. این نکته مثبت شامل همه‌ی شرکای تجاری و همین‌طور گیمرها نیز است.»

وقتی که در روش سنتی عرضه کنسول‌ها، یک کنسول جدید روانه بازار می‌شد‌، آن کنسول جدید بازی‌های کنسول قبلی را اجرا نمی‌کرد. اما PlayStation Neo و Xbox Scorpio قادر هستند تا بازی‌های PS4 و Xbox One را اجرا کنند. بنابراین، وقتی که گیمرها مجبور شوند به سمت کنسول‌های جدید بروند، می‌توانند بازی‌های کنسول‌های قبلی را اجرا کنند.
«ما نسبت به کاری که سونی و مایکروسافت کرده‌اند، هیجان زده هستیم. این حرکت دو کمپانی، از نظر ما فوق العاده است و به نظر من، هم به نفع بازیکن‌ها و گیمرها خواهد بود و هم به نفع ناشرانی چون ما.» 

آقای Alain Corre از طرف یوبی‌سافت، گفت که بزرگ‌ترین مزیت کنسول‌های جدید این است که هم بازی‌های قدیمی را پشتیبانی می‌کنند و هم قادر هستند تا با بازی‌های آینده و جدید، به خوبی سازگار باشند. «به نظر من، زیباترین نکته در مورد این کنسول‌ها این است که بین دارندگان و جامعه آن‌ها، جدایی نمی‌اندازد. شما سال‌ها زمان زیادی را صرف یک بازی کرده‌اید و برای آن زحمت کشیده‌اند، حال دیگر نیاز نیست آن را دوباره از اول آغاز کنید.»

آقای Strauss Zelnick [رئیس Take Two، که این کمپانی مالک بازی‌های راک استار یعنی بازی GTA و بازی Max Payne، و مالک بازی‌های 2K یعنی بازی Mafia و بازی NBA 2K است] صحبت‌های آقای Alain Corre را تکرار کرد. او اعلام کرد که از این ایده که بازی او قادر باشد بر روی هر دو کنسول اجرا شود، راضی و خوشنود است. «برای مثال می‌توانم بگویم که این ایده و حالت، مانند یک نمایش تلویزونی است که شما قادر هستید آن را هم بر روی یک تلویزیون 4K نمایش دهید و هم یک تلویزیون مدل سال 1964. پس دیگر نیاز نیست از خود بپرسید که باید بر روی چه نمایشگری اجرا شود. با این حال، شما یک نمایش خوب را اجرا خواهید کرد. صنعت بازی سازی به چنین جایی خواهد رفت. ما به جایی خواهیم رفت که سخت افزار به پس زمینه می‌رود.»

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا