اخبار بازی

کمپانی سگا قصد دارد تا Sonic را به عنوان “آیکون سرگرمی” تبدیل کند

عنوان «Sonic the Hedgehog» از بازی‌هایی به حساب می‌آید که شخصیت قابل بازی آن، برای گیمرها بسیار شناخته شده است. کمپانی سگا نیز برنامه‌های بزرگی برای این شخصیت آبی رنگ محبوب دارد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

آقای Ivo Gerscovich به تازگی مصاحبه‌ای با MVC صورت داده است و در مورد برنامه‌های سگا پیرامون Sonic، توضیحاتی را ارائه داد. او گفت که این کمپانی قصد دارد تا این شخصیت را به عنوان "آیکون سرگرمی"، صعود داده و به وضعیتی عالی تبدیل کند.
«ما واقعا بر این متمرکز هستیم تا «Sonic» را نه فقط به "آیکون بازی‌ها"، بلکه به "آیکون سرگرمی" تبدیل کنیم. ما می‌خواهیم که به سمت همه‌ی پلتفرم‌ها برویم و «Sonic» را حتی عالی‌تر کنیم. کمپانی سگا اخیرا تاکید فراوانی بر روی کیفیت دارد.» 

فیلم «Sonic» که ترکیبی از انیمیشن و لایو اکشن خواهد بود، سال 2018 اکران خواهد شد. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده است، توسط سونی پیکچرز ساخته خواهد شد. هنوز هیچ چیزی در مورد کارگردان و بازیگرهای این فیلم و حتی داستان آن، اعلام نشده‌ است.
این نکته‌ای که سگا گفته است «Sonic» را به "آیکون سرگرمی" تبدیل می‌کند، به این معنی نخواهد بود که این کمپانی از بازی سازی دست کشیده است. با توجه به این مورد، تیم سازنده «Sonic» گفته است که بازی جدید «Sonic» در دست ساخت است و سال 2017 عرضه خواهد شد.

طبق شایعه‌ای، اطلاعات بیشتری در مورد بازی جدید «Sonic» در طول کامیک کان امسال که ماه جولای برگزار خواهد شد، منتشر می‌شود. دو بند و گروه Crush 40 و Hyper Potions، در این مراسم اجرای زنده خواهند داشت. بازی بعدی «Sonic»، عنوان «Sonic Boom: Fire & Ice» خواهد بود که بیست و هفتم ماه سپتامبر برای 3DS عرضه خواهد شد. این بازی قرار بود سال 2015 عرضه شود اما به علت تاخیر در عرضه آن، شاهد بهبود کیفیت آن خواهیم بود.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا