اخبار بازی

کلیف بلزینسکی: Doom عالی است اما یک مشکل کوچک دارد

آقای کلیف بلزینسکی، خالق سری «Gears Of War»، اولین دیدگاه و واکنش‌ خود نسبت به جدیدترین بازی id Software را به اشتراک همگان گذاشت. این بازی که سال‌های زیادی برای آن انتظار کشیده شد، «Doom» است و کلیف بی نظر خودش نسبت به این بازی را در توئیتر ارسال کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید. 

کلیف بی گفت که از بازی بسیار لذت برده است اما یک انتقاد جزئی از بازی دارد. انتقاد از مشکلی که در بازی و فرانچایز خودش نیز وجود داشت. کلیف بی: «این بسیار خوب است که یک سری از نظرات سریع خودم را در مورد Doom می‌گویم. سلاح‌ها در Doom، حس بسیار خوبی دارند و دیدن برخی از چیزهای شیطانی، لذت بخش هستند. قدم نهادن بر سطح مریخ، عالی و لذت بخش است. نسبت به روایت داستانی مانند روایت System Shock 2 همراه با اینکه که قرار است متوجه شوم در Doom کی هستم و پی به این معما ببرم، هیجان زده هستم (عاشق پی بردن به این موضوع هستم). در بازی، انتظار نشانه و ژتون‌های ارتقا به همراه تنظیمات سلاح‌ها را دارم. تنها انتقاد جزئی من نسبت به این بازی بیش از حد فوق العاده، انتقاد از همان مشکلی است که در فرانچایز خودم نیز وجود داشت. انتقادم این است که از اعدام بیش از حد در بازی، دست بردارید :)»

او گفت که انیمیشن‌های اعدام در بازی، می‌توانند سرعت برخی از چیزها را در بازی آهسته کنند (یا خیلی آهسته کرده‌اند). «تنها چیزی که بازیکن‌ها در بازی‌های شوتر می‌خواهند، کشتن و پیروزی است. آن‌ها نسبت به انیمیشن‌های فانتزیی که سرعت بازیکن را آهسته کنند، اهمیتی نمی‌دهند.» 

Glory Kills یا کشتن‌های افتخار آمیز در «Doom»، یک سری حملات از طرف بازیکن‌ها به سمت دشمن‌های بازی است که بازیکن‌ها توسط آن‌ها، دشمن‌ها را به صورت خشونت آمیز می‌کشند. در نقد گیم اسپات، منتقد این بازی اشاره کرده است که Glory Kills، سرعت عمل را پایین می‌آورند ولی با این وجود، به عنوان حرکت‌هایی صعودی به حساب می‌آیند. او همچنین اشاره کرد که نکته مثبت Glory Kills این است که حین مبارزات و کشتن دشمن‌ها، بسته‌های پر کردن نوار جان بازیکن‌ها را می‌دهند که بازیکن‌ها نوار جان خود را پر می‌کنند و تنها راه برای پر شدن نوار جان در حین مبارزات هستند. با Glory Kills، ممکن است مهمات و خشاب نیز دریافت کنید. 

کلیف بی، اپیک گیمز را در سال 2012 ترک کرد و استودیوی مستقل خود را در کارولینای شمالی تاسیس نمود. در حال حاضر، مشغول ساخت یک بازی اول شخص شوتر به نام «LawBreakers» است.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا