اخبار بازی

کتاب Uncharted 2 : Among Thieves هم منتشر می شود

Uncharted 2 : Among Thieves ، نامی که قطعا برای هیچکس نا آشنا و غریبه نیست . عنوانی از استدیو ND که تواسنت تمام افتخارهای موجود برای یک بازی را کسب کند . عنوانی که در همه المان ها سر آمد بود و در مدت کوتاهی زبان زد خاص و عام شد ؛ از شخصیت پردازی و داستان سرایی گرفته تا محیط ها و نقش و رنگ بازی همه و همه نشان ذوق و خلاقیت تزریق شده به بازی بود .
حالا شعبه آمریکا بخش سرگرمی های سونی و ND با همکاری انتشارات Ballistic قصد دارند کتابی 272 صفحه ای از این عنوان منتشر کنند . این کتاب که با عنوان The Art of Uncharted 2 : Among Thieves منتشر خواهد شد شامل مجموعه ای کامل از تمامی Artwork هایی است که برای بازی طراحی شده اند . مضامین این کتاب همچنین شامل Concept Art های بازی ، شخصیت پردازی ، محیط بازی ، مدلینگ شخصیت ها ، ساخت Cinematic های بازی ، Motion Capture ، انیمیشن ها ، افکت ها و نگاه اعضای استدیو ND نسبت به روند ساخت و توسعه این بازی خواهد شد .
این کتاب در قالب 3 نسخه با قیمت ، محتوا و ظاهر متافوت عرضه خواهد شد . نسخه Paperback ( کتاب سمت چپ در عکس ) با قیمت 65 دلار ، نسخه دیگری از بازی با قیمت 129 دلار ( کتاب وسط در عکس ) و در آخر نسخه Collector’s Limited Folio Edition که کامل ترین و گرانترین نوع این کتاب است که شامل امضاها و دست نوشته هایی از اعضای ND است و با قیمت 300 دلار عرضه خواهد شد . 
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا