اخبار بازی

کاهش 14 درصدی فروش Black Ops 2 نسبت به MW3

شاید فروش یک میلیارد دلاری Call of Duty: Black Ops 2 در 15 روز اول بسیار عالی به نظر برسد، ولی گزارشات حاکی از آن هستند که این عنوان، نسبت به Modern Warfare 3، مقدار 14 درصد افت در فروش داشته است.

به گزارش Gamasutra عنوان Call of Duty: Black Ops 2 دارای فروش 4.5 میلیون نسخه در Xbox 360 و 2.9 میلیون نسخه در PS3 است؛ بنابراین مجموعا 7.4 میلیون از تاریخ عرضه آن تا به حال به فروش رفته است؛ این در حالی است که Modern Warfare 3 در مدت زمان مشابه، فروش 8.8 میلیونی را ثبت کرده که 14% بیشتر از CoD: BO2 است.

MCV‌ اعلام کرده است که به گفته آنالیزور Longbow Research آقای James Hardiman،اعلام فروش یک میلیاردی دلاری این عنوان در 15 روز اول انتشار توسط Activison، اقدامی عجولانه بوده است.

وی اذعان داشت: "به نظر ما، شرکت Avtivison با اعلام فروش یک میلیار دلاری Black Ops II در 15 روز نخست، هیچ کمکی به خود نکرده است. Modern Warfare 3 نیز در کمتر از 16 روز، به این رکورد دست یافته بود. نکته ای که مدیر این شرکت به آن توجه نکرد این بود که با انتشار زودتر Modern Warfare 3 می‌توانستند تا قبل از روز شکرگذاری، به یک میلیارد دلار دست بیابد. این در حالی است که اگر Black Ops II بعد از مراسم Cyber Monday منتشر می‌شد، به چنین رکوردی دست نمیافت."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا