اخبار بازی

کارگردان Tomb Raider: دیگر مکان امنی برای عرضه بازی ها وجود ندارد

این یک حقیقت واضح و آشکار است که در صنعت بازی شما نباید عناوین خود را در ماه نوامبر که از آن به عنوان ماه Call Of Duty یاد می‌شود، عرضه کنید. و با گزارشاتی مبنی بر فروشی بیش از 1 میلیارد دلار تنها در 15 روز، به نظر می‌رسد که این موارد هیچ تغییری در سال آینده نخواهد داشت.

 

اگرچه در سال 2013، تهدیدی از جانب GTA V و دیگر بازی ها وجود خواهد داشت که باعث خواهد شد مردم پیش از خریدن عناوین همیشگی و تکراری، مجددا فکر کنند.

 

در گذشته ما شاهد عرضه عرضه عنوان تحسین شده Red Dead Redemption بودیم که سبب شد عنوان بزرگ دیگری هم چون Alan Wake در سایه RDR، نتواند از نظر اقتصادی موفق ظاهر شود و فروشی کم آن باعث شد تا عرضه آن بر روی پلتفرم PC، این ضرر را جبران کند.

 

ضمن مصاحبه ای با Nowgamer، کارگردان هنری عنوان Tomb Raider، اذعان داشت که دیگر مکان امنی برای عرضه یک بازی وجود ندارد.

 

وی اظهار داشت: " عرضه یک بازی در سایه GTA V بسیار سخت خواهد بود! عناوین بسیاری امروزه وجود دارند، من فکر می‌کنم سازندگان کنسول با کنسول های کنونی، واقعا به حداکثر توانایی خود نزدیک می‌شوند. فقط GTA نیست، عناوین فوق العاده زیادی منتشر خواهند شد و من نمی‌دانم که دیگر مکان امنی برای عرضه بازی ها وجود داشته باشد. ولی من مطمئنم که اگر GTA به کنار برود، برای ما خوب خواهد بود. فقط به مدتی که من بتوانم در سریع ترین زمان ممکن به بازی کردن آن بپردازم."

 

عنوان بزرگ GTA V هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما گفته می‌شود که در ماه می عرضه خواهد شد که از آن به عنوان ماه Rockstar یاد می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا