اخبار بازی

کارگردان The Division یوبی‌سایت را ترک کرد

آقای Ryan Barnard، کارگردان بازی «The Division»، استدیوی یوبی‌سافت را ترک کرد و به Square Enix پیوست. با توجه به صفحه‌ی LinkedIn او، مشخص شده است که در اواخر و پابان ماه فوریه، Ryan Barnard یوبی‌سافت را ترک کرد و در ماه مارس به تیم توسعه دهنده IO Interactive پیوست. او به عنوان کارگردان گیم پلی «Hitman» مشغول به کار است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در حال حاضر، استدیوی IO Interactive متعلق به Square Enix است. وظیفه‌ی او در تیم استدیوی IO Interactive، کارگردانی بر روی سه بخش اصلی از بازی است. این سه بخش، عبارت‌اند از:

 گیم پلی، بخش آنلان و دنیای بازی.

Square Enix در این مورد گفت: «Ryan Barnard در طول عمر بازی سازی‌اش، نشان داد که یک فردی ایده آل برای رهبری کردن تیم است. ما بسیار خوشحال هستیم که او عضوی از تیم ما است و از استعدادش در ساخت بازی، بهره می‌بریم. ما افراد عالیی در IO Interactive داریم که استعداد Ryan Barnard، کمک شایانی به اعضای تیم می‌کند.» 

فعالیت‌ Ryan Barnard در صنعت بازی‌سازی، ابتدا در بخش آنلاین سونی آغار شد و بعد از آن، عضوی از EA بوده و سپس به کرای‌تک ملحق شد. در سپتامبر سال 2011 نیز به سمت یوبی‌سافت رفت و به عنوان creative director و سپس کارگردان، مشغول به کار شد. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا