اخبار بازی

کارگردان Rise of the Tomb Raider استدیو Crystal Dynamics را ترک کرد

«Brian Horton»، کارگردان بازی «Rise of the Tomb Raider»، در صفحه «Tumblr» استدیو اعلام کرد که «Crystal Dynamics» را ترک کرده‌است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Horton کارگردان ارشد بخش آرت در ریبوت بازی «Tomb Raider» در سال 2013 بود و بعد از آن به عنوان کارگردان برای نسخه بعدی، یعنی Rise of the Tomb Raider، برگزیده شد.

Hortons گفت: «کار کردن در Crystal Dynamics و سری Tomb Raider، برای من یک افتخار بزرگ بود. من با طرفداران زیادی از تمام نقاط دنیا به صورت حضوری و آنلاین ملاقات کردم و علاقه‌ام را به این سری و «Lara Croft» با آنها به اشتراک گذاشتم.»

او در ادامه گفت که تصمیم دارد با خانواده‌اش به جنوب «کالیفرنیا» نقل مکان و یک ماجراجویی جدید را شروع کند ولی صحبتی در مورد ماندن در صنعت بازی‌ها نکرد. استدیوهایی مانند «Naughty Dog» ،«Riot Games» ،«Infinity Ward» و «Blizzard» در جنوب کالیفرنیا قرار دارند. آپدیت: با توجه به صفحه «LinkedIn»، به نظر می‌رسد Horton به استدیو Infinity Ward پیوسته است.

او افزود: «با اینکه از ترک Crystal ناراحت هستم، ولی برای بازی کردن بازی‌های آینده آنها هیجان زده‌ام. از پشتیبانی و بازخوردهای شما متشکرم و امیدوارم با شما به صورت آنلاین در ارتباط بمانم.»

درحال حاضر به نظر می‌رسد استدیو Crystal در توسعه نسخه سوم بازی Tomb Raider به سر می‌برد. همچنین یک سری صحبت‌هایی در مورد ساخت نسخه جدیدی از بازی «Legacy of Kain» توسط این استدیو شده‌است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا