اخبار بازی

کارگردان Hitman: Absolution به استودیو Crystal Dynamics پیوست

استودیو Crystal Dynamics امروز در پستی در بلاگ رسمی عنوان در حال توسعه «Rise of the Tomb Raider» از استخدام دو چهره جدید در این استودیو خبر داد.

در ابتدا این استودیو اعلام کرد، Tore Blystad فردی که قبلا در پست کارگردان بر روی عنوان «Hitman: Absolution» فعالیت کرده به استودیو Crystal Dynamics پیوسته است.
Blystad فعالیت حرفه ای خود را از سال 1994 در استودیو Funcom شروع کرد. او در سال 2004 به استودیو IO Interactive پیوست و فعالیت خود بر روی فرانچایز «Hitman» را آغاز کرد. از آخرین فعالیت او در IO Interactive می‌توان به پست کارگردان و کارگردان هنری عنوان «Hitman: Absolution» اشاره کرد. Blystad در حال حاضر به عنوان کارگردان اجرایی در استودیو  Crystal Dynamics کار خود را شروع کرده است.

در ادامه پست در بلاگ «Tomb Raider» استودیو  Crystal Dynamics به صورت رسمی اعلام کرد که Nate Wells به این استودیو پیوسته است. این در حالی است که Wells قبلا در ماه December سال 2014 از طریق پروفایل توییترش اعلام کرده بود به این استویو پیوسته است.
Nate Wells قبل از پیوستن به استودیو Crystal Dynamics به عنوان Lead Artist عنوان «The Last Of Us» در استودیو Naughty Dog کار می‌کرد. از فعالیت‌های قبلی او می‌توان به گارکردان فنی هنری «BioShock» و کارگردان هنری «BioShock Infinite» اشاره کرد. Wells به عنوان کارگردان هنری محیط بازی، در استودیو Crystal Dynamics کار خود را شروع کرده‌است.

استودیو Crystal Dynamics در حال حاضر مشغول توسعه عنوان «Rise of the Tomb Raider» برای کنسول Xbox One است. نسخه Xbox 360 بازی توسط استودیو دیگری در حال توسعه است.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا