اخبار بازی

کارگردان هنری Final Fantasy 15 شرکت Square Enix را ترک کرد

کارگردان هنری بازی Final Fantasy 15 خبر از ترک شرکت Square Enix داد. وی بیش از 24 سال در این شرکت مشغول فعالیت بوده است.

کارگردان هنری Final Fantasy 15، Yusuke Naora، پیام استعفای خود را در حساب کاربریش در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر کرده است:" در روز جمعه 9 مهر ماه [30 سپتامبر میلادی]، من از شرکت Square Enix استعفا دادم، شرکتی که به مدت 24 سال در آن مشغول به فعالیت بودم. Taba-chan با مهربانی پایان بازی Final Fantasy 15 را به من نشان داد. این آخرین کار من بود و تبدیل به بزرگترین پایان [دوره‌ی کاری وی] شد. همه کار خود را عالی انجام دادند! این بهترین کار بود.

من در قبال تاخیر انتشار این بازی کمی تاسف می‌خورم، اگرچه آن‌ها تمام تلاش خود را کردند تا من به آن افتخار کنم. حتی پس از استعفا، من همچنان با شرکت Square Enix همکاری می‌کنم و به طراحی برای آن‌ها می‌پردازم. من همچنان تلاش می‌کنم تا فرصت‌های بهتری داشته باشم و از شما تقاضا می‌کنم که مرا در این مسیر یاری کنید. از شما بابت اینکه این فرصت را به من دادید تا تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای با مردم داشته باشم متشکرم. دوباره بابت همه چیز سپاس گذارم."

نکته‌ی جالب توجه این است که او در حال حاضر پایان بازی را می‌داند. او شرکت Square Enix را پیش از عرضه‌ی رسمی بازی Final Fantasy 15 ترک کرده است و قادر به مشاهده و شرکت در آخرین مراحل توسعه‌ی این بازی نیست. این بازی برای عرضه‌ در روز سه شنبه 9 آذر [29 نوامبر میلادی] در نظر گرفته شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا