اخبار بازی

کارگردان هنری Battlefield 4: کنسول گیمرها را دست کم گرفته بودیم

نسخه PC بازی Battlefield همیشه از اهمیت خاصی برخوردار بوده. البته این بازی با سری فرعی Bad Company در کنسول ها به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرد اما در Battlefield 3 مجددا پلتفرم اصلی PC قرار گرفت.
کارگردان هنری بازی Battlefield 4 آقای Lars Gustavsson طی مصاحبه خود با MMGN در Gamescom گفته اند که بیش از پیش به نسخه کنسولی بازی ها خواهند پرداخت زیرا نمی دانستند دارندگان کنسول ها در این بازی چنین گیمرهای سرسختی هستند.
آقای Gustavsson گفته اند: "بازی Modern Combat بر روی PS2 و Xbox اولین تجربه کنسولی ما بود. سپس Bad Company 1 را عرضه کردیم. در برخی مواقع ما بازیکن های کنسول ها را دست کم گرفتیم. ما فهمیدیم که دارندگان کنسول ها همانقدر اندازه PC گیمرها سرسخت هستند. مسلما این باعث تغییر نحوه انجام بازی خواهد شد اما کار با PC بود که باعث ایجاد تغییرات در Frostbite شد. همیشه هدف این است دقیقا تجربه رایانه های شخصی را به کنسول ها بیاوریم بدون اینکه از آن کم کنیم تا با کنسول سازگاری داشته باشد."

در رابطه با این موضوع قدرت دو کنسول PS4 و Xbox One کمک شایانی به DICE کرده است. شما چه فکر می کنید؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا