اخبار بازی

کارگردان هنری Assassin’s Creed 3: ساخت بازی های طولانی، خطرناک است

کارگردان هنری Assassin’s Creed 3 آقای Alex Hutchison در مصاحبه با VG247 هدف اصلی این بازی را شرح داده و خاطر نشان کرد که ساخت بازی های خیلی طولانی، می‌تواند خطرناک باشد.
Hutchinson توضیح می‌دهد: "بازی بسیار بزرگ است؛ هم از لحاظ فیزیکی، هم مدت زمان بازی و هم gameplay جدیدی که ما در آن پدید آورده ایم. با این حال که ما بسیاری از مکانیزم ها و سیستم ها را از بازیهای قبلی در این نسخه حذف کردیم ولی من کماکان فکر می‌کنم که ما در حال تکاپو برای رسیدن به نقطه‌ی اوج هستیم! اما همیشه مواردی از قبیل طولانی بودن بیش از حد بازی وجود دارد که بازیبازان را از رسیدن به پایان بازی منع می‌کند. ما این فرانچایز را به یک رتبه‌ی بسیار خوب برده ایم. ولی اگر یک بازی خوب هم بسیار طولانی شود، در آخر به شکست خوردن سری منجر شده و می‌تواند یک بازی مثل بازی ما را که ارزش آن به ثبات رسیده و در تمام دنیا محبوبیت دارد را هم به شکست وا دارد."
وی همچنین اشاره کرد که دنیای Assassin's Creed 3 تقریبا 1.5 برابر شهر رُم در Assassin’s Creed Brotherhood است.
Assassin’s Creed 3 در تاریخ 31 اکتبر و برای PC, PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا