اخبار بازی

کارگردان هنری بازی Halo 4 چرا 343 Industries ترک و از ادامه کار خودداری کرد ؟!!

متاسفانه امروز در طی خبر منتشر شده ای از سوی سایت kotaku اقای Ryan Payton "کارگردان هنری" بازی زیبای Halo 4 استودیو 343 Industries ترک نمود و از همکاری در ساخت این بازی دست کشید . همانطور که میدانید بعد از توافق استودیو Bungie با شرکت Activision ، شرکت بزرگ ماکروسافت سریعا وارد عمل شد و ساخت Halo 4 را به استودیو 343 Industries سپرد . یکی از دلایلی که اقای Ryan Payton استودیو Industries ترک کرد به خاطر ایجاد یک استودیو جدید با نام "Camouflaj" عنوان شده است که به همین خاطر مجبور به ترک این استودیو شده است وی یکی از ارکان اصلی ساخت Halo 4 در این استودیو به شمار می امد . وی در گوشه ای از حرفهایش بیان کرد که Haloـی که من میخواستم بسازم تماما با با این چیز متفاوت بود وی در تصریح این سخن میگوید باور دارد که بازی Halo 4 عنوان بدی از اب در نمی اید ولی ان چیزی که من میخواستم خلق کنم این نیود .
وی در این مصاحبه میگوید : از یک روز کار کردن هم با Microsoft پشیمان نیستم ولی بعد از چندین سال کار به نقطه ای رسیدم که احساس میکنم از نظر خلاقیت بازی Halo 4 دیگر برای من جذاب و هیجان انگیز نمیباشد . وی در ادامه سخنانش اذعان کرد که هرگز فکرش را نمیکردم زمانی برسد که اینقدر خسته بشوم ، و وقتی ان زمان امد فهمیدم که باید کار دیگری را انجام دهم ودر اخر اذعان کرد زمان با ارزش ترین چیزی است که ما ان را در اختیار داریم و من حتی یک روز خود را به چیزهایی که با ارزشهای من یک جور نیست حدر نخواهم داد .

اینطور که مشخص است عقاید و افکار Ryan Payton با شرکت MS یکسان نبوده و وی نتوانسته است ان چیزهایی را که مد نظر داشته از جمله تغییرات اساسی در بازی پیاده کند و همین امر باعث جدایی وی از استودیو گردیده است .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا