اخبار بازی

کارگردان نسخه اول برای کار روی Shenmue 3 به تیم توسعه ملحق شد

 

نزدیک به یک سال است که ساخت «Shenmue 3» تایید شده و اکنون اطلاعات هیجان انگیزی درباره آن می‌شنویم. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

با توجه به آپدیت جدید پیج کیک‌استارتر بازی، آقای «Keiji Okayasu» برای ساخت Shenmue 3 به تیم توسعه دهنده ملحق شد. Okayasu از مراحل آغازین تولید نسخه اول همراه با این سری بوده است و کارگردانی بازی را بر عهده داشته. وی همچنین سابقه فعالیت روی Shenmue 2 را هم در کارنامه دارد، در حالی که بعد از طی شدن حدود 70% از مراحل تولید، تیم توسعه را ترک کرد. Okayasu به کارگردانی نسخه جدید کمک خواهد رساند و حالا جز اعتبارهای پروژه محسوب می‌شود.

وی به عنوان رئیس یک شرکت تولید کوچک ژاپنی فعالیت می‌کرد، زمانی که «یو سوزوکی» کارگردان Shenmue به سراغ وی می‌رود و از او درخواست می‌کند تا در ساخت نسخه سوم دخیل باشد، Okayasu پیشنهاد قبول کرده و به تیم می‌پیوندد.

آقای Okayasu درباره پیوستنش به تیم ساخت Shenmue 3 گفت:

 

«من اخیرا به تیم توسعه ملحق شدم. زمانی فکر می‌کردم که می‌توانم یکی از طرفدارانی باشم که همچون بقیه منتظر عرضه بازی است؛ اما اکنون، دوباره بخشی از تیم ساخت هستم.  البته من کمک خواهم کرد که ساخت بازی به خوبی پایان پذیرد و طرفداران را راضی کند. هر فردی که نسخه اول و دوم را بازی کرده است از تجربه Shenmue 3 لذت ببرد و البته کسانی که اولین بار است که به جمع بازیکنان Shenmue می‌پیوندند. آن چیزی که من درباره آن استرس دارم، ساخت یک Shenmue واقعی است. این اثر اتمسفر خاص خود را داشت که باید در نسخه جدید هم در آن دمیده شود. زمانی که شما به بازی می‌پردازید محیط را حس خواهید کرد، حس اطراف را لمس می‌کنید و از جایی به جای دیگر می‌روید… و یک تجربه کاملا طبیعی را بدست می‌آورید. و همه این موارد به ارمغان آوردنده اتمسفر طبیعی هستند. و Shenmue جایی است که این نکات در آن نمود پیدا می‌کنند. با Shenmue 3 ما این مسائل را نایده نخواهیم گرفت و من به شخصه این حس را در طول توسعه بازی زنده نگه خواهم داشت.»

 

همچنین وی درباره یو سوزوکی و هوش سرشار وی نیز صحبت‌های داشته است.

Shenmue 3 اواخر سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های PC و PS4 به انتشار خواهد رسید. به نظر می‌رسد که ریمستر شدن دو نسخه اول سری هم چندان دور از ذهن نباشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا