اخبار بازی

کارمند اخراجی Maxis در حال ساخت ساختمان برای Cities: Skylines

به گزارش بازی‌سنتر،  Bryan Shannon  از کارمندان سابق و جدا شده‌ی Maxis که سابقه‌ی کار بر روی بازی Simcity را دارد، در حال ساخت ساختمان‌هایی در Steamworkshop برای Cities: Skylines است.

او درباره‌ی کارش توضیح می‌دهد:

 

"من از ساخت Content برای این بازی لذت می‌برم. هر کدام از این ساختمان‌ها چیزی نزدیک به 15 تا 30 ساعت وقت می‌گیرد که تا آمدن پیشنهاد جدیدی برای کار و یا قراردادی جدید، وقتم را پر می‌کند"

 

درباره‌ی بسته شدن استدیوی Maxis Emeryvile توسط EA و از دست دادن کارش، ادامه می‌دهد:

 

"شرایط سختی برای صنعت گیم است. دانش‌آموزان بیشتری از مدارس ساخت بازی فارق‌التحصیل می‌شوند اما شرکت‌ها هر روز افراد بیشتری را بیکار می‌کنند، در حالی که شرایط اقتصاد رو به بهبود است.(بله هر چه اقتصاد بهتر می‌شود، مردم کمتر بازی می‌کنند! روز‌های بدی است!) من هم متاسفانه از این صنعت کنار گذاشته شده‌ام و اگر هر چه زودتر شغلی پیدا نکنم ممکن است به کار شستن ظروف یا کار در فست فود مشغول شوم."

 

این شرایط در حالی است فروش Cities: Skylines از مرز 500,000 نسخه تنها در یک هفته، گذشته است Paradox نیز اعلام کرده است که در حال کار بر روی Patchهایی برای Fix مشکلات بازی است و پس از برطرفت شدن تمامی ایرادات به سمت اولین Update بزرگ، حرکت خواهد کرد.

منبع

کامیار صیاد

Knowledge is power, guard it well

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا