اخبار بازی

چه زمانی نسخه بتا Battlefield 1 در دسترس قرار خواهد گرفت؟

زمانی تا عرضه نسخه بتا Battlefield 1 باقی نمانده است و طبق برنامه در تاریخ 31 آگوست بر روی  پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One و PC در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این امکان وجود دارد که شما زودتر از موعد مشخص شده امکان انجام بازی را داشته باشید اگر در سرویس Insider شرکت Electronic Arts ثبت نام کرده باشید. در ادامه با بازی‎سنتر همراه باشید.

برای انجام زودتر بازی میبایست در تاریخ 21 آگوست در برنامه رایگان Insider ثبت نام و پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید. کد مورد نظر جهت فعال سازی برای این دسته افراد ایمیل شده است. هر چند که این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است.

در تاریخ 31 آگوست شما برای انجام  نسخه بتا بازی Battlefield 1 به کدی احتیاج نخواهید داشت و دسترسی از طریق PlayStation Store, Xbox Store و برای کامپیوتر های شخصی از طریق فروشگاه Origin فراهم خواهد بود. در حال حاضر در مورد حجم نسخه Battlefield 1  اطلاعاتی منتشر نشده است، اما با توجه به گزارش ها این میزان در Xbox One چیزی در حدود 6 گیگابایت است. این مقدار برای سایر پلتفرم ها نیز احتمالا به همین میزان خواهد بود.

Battlefield

بتلفیلد بتا 1 بازیکن ها را به صحرای سینا خواهد برد و با ویژگی هایی مانند نبرد روی اسب، قطار زرهی مرگبار، هواپیما ها و بیش از این موارد آشنا خواهد کرد. در بازی 2 حالت به نام ها تسخیر (conquest) و حمله (Rush)  وجود دارد. بازی ها توانایی میزبانی از حداکثر 64 بازیکن را دارا هستند.

در حال حاضر موارد مانند سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی بر روی کامپیوتر های خانگی مشخص نشده است، اگر نقشه ها و حالت های بیشتری در قسمت بتا در دسترسی قرار گیرد به اطلاع شما خواهیم رساند.

 

نسخه نهایی بازی در تاریخ 21 اکتبر عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا