اخبار بازی

چهار بازی دیگر نیز از قابلیت Backwards Compatibility پشتیبانی می‌کنند

اخیراً چهار بازی دیگر برای قابلیت Backwards Compatibility کنسول Xbox One عرضه شده است و از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. خبر افزوده شدن این بازی‌ها به این ویژگی از سوی Major Nelson از بخش Xbox مایکروسافت منتشر شد. او در توییتر خود نام این چهار بازی را اعلام کرد که در مقایسه با بازی‌های قبلی افزوده شده به این سرویس از محبوبیت کمتری بین بازیکنان برخوردار هستند.

این چهار بازی شامل Jurassic Park: The Game، Battlestations: Midway، Dragon’s Lair و Tour de France 2011 است. اگر این بازی‌های مذکور را پیش از این برای کنسول Xbox 360 خود خریداری کرده باشید، هم‌اکنون از طریق آرشیو بازی‌های خود در Xbox One [بخش Library] قادر به دریافت آن‌ها برای کنسول نسل هشتمی خود خواهید بود.

بازی 20 دلاری Jurassic Park: The Game به 1.58 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد قیمت و فضای مورد نیاز دیگر بازی‌ها نیز بدین ترتیب است: Battlestations: Midway 20 دلار و 4.76 گیگابایت فضای خالی و Dragon’s Lair 10 دلار و 988.61 مگابایت فضای خالی. ظاهراً بازی Tour de France 2011 در آمریکا قابل خریداری نیست و اطلاعی از قیمت و فضای خالی مورد نیاز آن در دسترس نیست.

هفته‌ی گذشته‌ بازی‌های Sonic & All-Stars Racing Transformed، Puzzle Quest Galactrix و Puzzle Quest 2 با هدف پشتیبانی از ویژگی Backwards Compatibility کنسول Xbox One عرضه شدند. این قابلیت از زمان راه اندازی با استقبال بازیکنان همراه شد و تاکنون بیش از 250 بازی برای این ویژگی در دسترس قرار گرفته که به مرور و با فاصله‌ی کمی تعداد بازی‌ها آن افزایش می‌یابد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا