اخبار بازی

پیوستن تهیه کننده Gears of War به استودیو Irrational

در خبری شوکه کننده، امروز تهیه کننده سری بازی های Gears of War خبر جدایی خود از کمپانی Epic را عنوان کرد.

آقای Rod Fergusson تهیه کننده اجرایی سری بازی های Gears of War در خبری که امروز منتشر کرد، عنوان کرده است که به کمپانی Irrational Games پیوسته است. او در صحبت هایش عنوان کرده است: "بله درست شنیده اید من همکاران قبلی خود را در Epic ترک گفته ام و فردا به جمع اعضای استودیو  Irrational Games در بوستون خواهم پیوست. و باید این را هم بگویم که عنوان Bioshock Infinite را هم بازی کرده ام و آن بازی واقعا فوق العاده است، بی صبرانه منتظر هستم تا بازی به دست شما برسد."

دیروز بود که اعلام شد دو نفر از اعضای اصلی استودیو  Irrational Games  که  پیشتر بر روی بازی Bioshock: Infinite کار می کردند این استودیو را ترک گفته اند. آقای Mark Rein از بنیان گذاران شرکت Epic در ارتباط با جدایی Rod Fergusson  عنوان کرد: "امروز  بدرقه بسیار احساسی با Rod Fergusson داشتیم. ما او را برای همیشه دوست خواهیم داشت و این را می دانیم که  او چه کمک های بسیاری به ما کرده است." وی در ادامه به شوخی عنوان کرد: "حالا با وجود Rod Fergusson دیگر نگرانی بابت Bioshock: Infinite وجود ندارد."

Fergusson در کنار Cliff Bleszinski یکی از چهره های خلاق و تاثیر گذار در پروسه ساخت سری بازی های Gears of War بود. او به مدت 8 سال تحت عنوان تهیه کننده اجرایی برای شرکت  Epic فعالیت کرد و پیشتر کار خود را در صنعت گیم با شرکت Microsoft آغاز کرد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا