اخبار بازی

پیش دانلود Skyrim Special Edition از طریق استیم هم‌اکنون مهیاست

کم‌تر از یک روز دیگر بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition برای پلتفرم‌های مقصدش منتشر خواهد شد؛ در صورتی که از علاقه‌ مندان این بازی هستید و نسخه‌ی قبلی Skyrim را از طریق استیم خریداری کرده باشید، خبر خوشی برای شما داریم. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش دانلود [Pre-Load] کنید.

اگرچه لازم به ذکر است که تنها کسانی که نسخه‌ی پیشین این بازی را داشته باشند به این ویژگی [پیش دانلود] دسترسی نخواهند داشت؛ چرا که بتسدا [Bethesda] هم‌اکنون در حال آماده سازی این قابلیت برای دارندگان نسخه‌ی Skyrim: Legendary Edition نیز می‌باشد. این عمل خیلی زمان نمی‌برد، اما بتسدا اعلام کرده که ظرف 24 ساعت این بازی به آرشیو بازیکنان افزوده خواهد شد و احتمالاً تاکنون این مورد صورت گرفته باشد.

اما خبر بد این است که اگر شما از کسانی هستید که باید ابتدا به بررسی نقدها و امتیازات یک بازی بپردازید و سپس آن را خریداری کنید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید، چرا که بتسدا اعلام کرده نسخه‌ای از این بازی را برای منتقدان تا روز قبل از انتشار نخواهد فرستاد و نقدهای این بازی پس از عرضه‌ی آن منتشر می‌گردد. بتسدا اعلام کرده هدف از این اقدام تجربه‌ی بازی به صورت همزمان برای هر دو گروه مطبوعات و طرفداران است. همین سیاست برای DOOM، دیگر بازی این شرکت و هم چنین بازی مورد انتظار Dishonored 2 نیز در نظر گرفته شده است.

بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition فردا، جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا