اخبار بازی

پیش خرید Gears Of War 4 از طریق PayPal 10 دلار اعتبار هدیه در فروشگاه Xbox به همراه دارد

تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Gears Of War 4 نزدیک است و مایکروسافت پیشنهاد جالبی برای طرفداران این بازی ارائه داده. بر اساس این گزارش، هر کس که این بازی را از طریق PayPal پیش خرید کند، 10 دلار اعتبار هدیه در فروشگاه Xbox دریافت خواهد کرد.

مایکروسافت اعلام کرده که تمام کسانی که تا تاریخ پنج شنبه 15 مهر ماه [6 اکتبر میلادی] اقدام به پیش خرید بازی Gears Of War 4 از طریق PayPal کنند، اعتباری به ارزش 10 دلار در فروشگاه Xbox دریافت خواهند کرد که 30 روز اعتبار دارد. البته این امر تنها برای پیش خریدکنندگان نسخه‌ی دیجیتالی این بازی میسر خواهد نه نسخه‌ی فیزیکی آن، برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید.

خبر خوب دیگر برای کسانی که مایل به پیش خرید نسخه‌ی 100 دلاری Ultimate Edition بازی Gears Of War 4 هستند، این است که این پیشنهاد مایکروسافت برای این نسخه نیز عمل خواهد کرد. همانطور که ذکر شد برای دریافت این هدیه از طریق یاد شده تنها تا اتمام روز پنج شنبه 15 مهر ماه [6 اکتبر میلادی] فرصت خواهید داشت.

بازی Gears Of War 4 برای کسانی که نسخه‌ی استاندارد آن را خریداری کنند در روز سه شنبه 20 مهر ماه [11 اکتبر میلادی] و برای کسانی که نسخه‌ی Ultimate Ediion را خریداری کنند در روز جمعه 16 مهر ماه [7 اکتبر میلادی] منتشر خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد بازی یاد شده PC [Windows 10] و Xbox One است؛ این بازی از ویژگی Xbox Play Anywhere نیز بهره می‌برد که به موجب آن با خرید نسخه‌ی PC این بازی نسخه‌ی Xbox را به صورت رایگان دریافت می‌کنید. عکس این مورد نیز صدق می‌کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا