اخبار بازی

پیش ثبت‌نام اعطای سرور حمایتی به بازیهای آنلاین ایرانی آغاز شد

یکی از برنامههای جدید بنیاد ملی بازیهای رایانهای در جهت حمایت از شرکتهای تولیدکننده بازیهای آنلاین ایرانی، اعطای سرور با یارانه حمایتی به آن‌ها است و بازی‌سازان هم‌اکنون می‌توانند نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این سرورها که بر روی سیستمهای سختافزاری با بالاترین کیفیت ممکن در داخل ایران ارائه می‌شوند، به تیمهای بازیساز این امکان را میدهد تا ضمن کاهش قابل توجه هزینههای نگهداری بازیهای خود، تمرکزشان را بیشازپیش بر روی توسعه محصول و جذب هرچه بیشتر مخاطبان معطوف نمایند.

شایان ذکر است هزینه دریافتی بابت ارائه چنین خدماتی بسیار پایینتر از تعرفههای معمول میباشد.

از آنجا که سیاست معاونت حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این طرح معطوف به حمایت از شرکتها و بازیهایی است که علیرغم بالا بودن کیفیت بازیهای‌شان نیاز به پشتیبانی در جهت کاهش هزینهها دارند؛ لذا این بسته تنها معطوف به پروژههای تمام شده نیست بلکه پروژههای در حال توسعه نیز میتوانند از این سرویس برخوردار گردند.

شرکتهای بازیساز علاقه‌مند برای استفاده از این نوع بسته حمایتی، از امروز به مدت 10 روز و تا پایان روز چهاشنبه 5 آبان میبایست با مراجعه به سایت iranrate.ir ابتدا پروفایل شرکت خود را پر کرده و سپس با انتخاب گزینه «اعطای سرور حمایتی» نسبت به ثبت درخواست و نوع سرور درخواستی اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا