اخبار بازی

پیش بینی سونی برای Vita و صحبت در مورد نسل بعد

جناب آقای Andrew House، مدیر بخش سرگرمی شرکت سونی در طی صحبت هایی اعلام کردند که شرکت سونی قصد دارد با عرضه نرم افزارهای کاربردی و همچنین قوی کردن شبکه ی اصلی این بخش، فروش کنسول دستی PS Vita را به 10 میلیون نسخه برساند.

بر اساس این پیش بینی، اگر کنسول دستی Vita به فروش 10 میلیون نسخه ای برسد، کنسول دستی PSP نیز باید 6 میلیون نسخه فروش داشته باشد که روی هم رفته 16 میلیون نسخه حاصل فروش سونی از کنسول های دستی خود باشد. البته آقای Andrew House در ادامه ی صحبت های خود ذکر کردند که درآمد اصلی شرکت سونی از راه فروش کنسول دستی نیست و بخش سرگرمی سونی از فروش PS3 درآمد زایی می کند. همچنین ایشان گفتند که (به اصطلاح) تا به حال مشغول کاشت PS3 بودیم و حالا نوبت برداشت محصول می باشد و درآمد اصلی بخش سرگرمی از راه فروش PS3 بدست خواهد آمد.

همچنین یک وبسایت تخصصی در زمینه ی گیم درباره ی نسل بعد کنسول های سونی سوالی را مطرح کرد و سوال این بود که شرکت سونی چه مقدار در ساخت کنسول های نسل بعدی خود پیش رفته است ؟! که پاسخ سوال این بود: "فعلآ هیچ صحبتی در مورد نسل بعد نمی کنیم و قصد داریم عمر کنسول PS3 را به 10 سال برسانیم و دایره ی این کنسول را کامل کنیم. با وجود عنوان هایی مثل The Last Of Us و همچنین Beyond فعلآ در فکر نسل بعدی نباشید چون ما معتقدیم که با ارائه ی این بازی ها به بازار می توانیم کنسول خود را تا چند سال دیگر زنده نگه داریم و آینده ی PS3 را محکم و استوار کنیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا