اخبار بازی

پیش‌بینی‌ها خبر از فروش 15 میلیون نسخه‌ای Red Dead Redemption 2 می‌د‌هند

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار و انتشار‌های تیزر‌های گوناگون از سوی شرکت Rockstar Games، در نهایت این شرکت از بازی بسیار مورد انتظار Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد. از سال 2010 میلادی که Red Dead Redemption عرضه و با تحسین منتقدین و بازیکنان همراه شد، طرفداران آن منتظر رونمایی از نسخه‌ی جدید این سری بودند. بازتاب رونمایی از این بازی در شبکه‌ی اینترنت نشان از قدرت برند این بازی در بین مردم و موفق بودن آن دارد، اما بتازگی تحلیلگران یک موفقیت بزرگ دیگر را برای این بازی پیش بینی کرده‌اند.

شرکت تحقیقاتی Cowen & Company اعلام کرده که آن‌ها انتظار دارند تا این بازی پس از عرضه بیش از 15 میلیون نسخه بفروشد، اگرچه این شرکت اشاره کرده که این حداقل رقم در نظر گرفته شده است. آن‌ها مدعی هستند که این پیش بینی از آن جهت است که نسخه‌ی نخست این بازی در زمان عرضه با تحسین منتقدین و بازیکنان همراه شد و در طول زمان برند آن در بین بازیکنان جا افتاده تر شد و به محبوبیتی فوق‌العاده رسید و این مهم می‌تواند دلیلی قانع کننده برای پیش بینی فروش بالای Red Dead Redemption 2 باشد.

آمار فروش بازی Red Dead Redemption تنها تا فوریه 2012 میلادی اعلام شده، که تا آن زمان فروش این بازی چیزی بالغ بر 13 میلیون نسخه بوده است. با توجه به این نکته که این بازی در سال 2010 میلادی وارد بازار شده، پس طبیعتاً تا به حال فروشی بالاتر از رقم اعلام شده خواهد داشت.

بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 پائیز سال 2017 میلادی برای دو پلتفرم Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. اگرچه تاکنون عرضه‌ی این بازی برای رایانه‌های شخصی اعلام نشده [مشابه نسخه‌ی نخست آن]، اما طرفداران اقدام به ایجاد یک درخواست عمومی برای تحقق این امر کرده‌اند که باید ببینیم شرکت Rockstar Games چه تصمیمی در قبال آن خواهد گرفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا