اخبار بازی

پیشنهاد 150 میلیون دلاری به Daniel Craig برای بازی در دو جیمز باند دیگر

پس از به اتمام رسیدن آخرین فیلم از سری James Bond 007 یعنی Spectre، شایعات زیادی مبنی بر عدم ادامه همکاری Daniel Craig برای فیلم‌های بعدی سری به گوش می‌رسید. طبق اخباری که جدیدا منتشر شده، سازندگان مبلغ هنگفتی به Craig پیشنهاد داده‌اند تا برای دو فیلم دیگر از سری جیمز باند با آنها همکاری کند. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

 

به گزارش سایت رادار آنلاین، کمپانی سونی قصد دارد دو فیلم جدید از سری جیمز باند را با فاصله زمانی اندک منتشر کند و در همین راستا پیشنهاد مبلغ 150 میلیون دلار به Daniel Craig برای بازی در این دو فیلم را داده است. Craig پیش از این عنوان کرده بود که بعد از پروژه سنگین Spectre بسیار خسته شده و فعلا قصد ندارد در فیلم جدیدی از این سری بازی کند. با این حال Craig هیچوقت به این موضوع که آیا در آینده باز هم در نقش جیمز باند ظاهر خواهد شد یا نه اشاره‌ای نکرده است.

 

سال گذشته Craig در مصاحبه‌ای که با سایت TimeOut انجام داد عنوان کرده بود که فیلم‌برداری Spectre بسیار سنگین بوده و نیاز به استراحت دارد. زمانی که از وی پرسیده شده که آیا در فیلم بعدی جیمز باند بازی می‌کند یا نه، Craig پاسخ داد: "ترجیح می‌دهم این لیوان را بشکنم و رگ دستم را بزنم! در حال حاضر نیاز به استراحت دارم و با هیچکس درباره هیچ فیلمی در حال مذاکره نیستم. اگر باز هم در نقش جیمز باند بازی کنم فقط به خاطر پول اینکار را خواهم کرد."

 

از بازیگرانی همچون Idris Elba، Michael Fassbender و Tom Hiddleston برای جانشینی Craig در نقش جیمز باند یاد می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا