اخبار بازی

پیشرفت‌های گرافیکی CoD:Advanced Warfare فراتر از حد انتظار خواهد بود

CoD:AW به عنوان شروع کننده جدی این سری برای نسل هشتم، تمرکز ویژه‌ای برای روی جنبه‌های گرافیکی خواهد داشت. طی چند روز گذشته اکتیویژن یک ویدیو از پشت صحنه مربوط به پیشرفت‌های گرافیکی این عنوان در زمینه‌های خاص منتشر کرده است که کارگردان هنری این عنوان و کارگردان مربوط به بخش انیمیشن، توضیحاتی را در مورد آن داده‌اند.

Joe Salud به عنوان کارگردان هنری در مورد نزدیک بودن کیفیت گرافیکی این عنوان، به تصاویر واقعی اشاره‌ای داشته و در این باره توضیح داده است:
"هدف ما در ارتباط با نزدیک بودن کیفیت گرافیکی این عنوان به تصاویر واقعی بسیار پیچیده و فنی دنبال می شود. ما قصد داریم خود را به عنوان یک نمونه تاثیرگذار در آینده مطرح کنیم و تا جایی امکان آن بوده است، سعی کرده‌ایم خود را به نمونه‌های واقعی نزدیک کنیم."
او در ادامه گفت:
"اولین چیزی که توجه بازیکن‌ها به آن جلب خواهد شد، مربوط به حرکات چهره و کیفیت آن می باشد. این مورد آن‌ها را شگفت زده خواهد کرد تا جایی که آنها بگویند: «این مانند تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد» و در ادامه با توجه آنچه که پیش رو دارند خواهند گفت: آه خدای من، این یک بازی است. "

در ادامه Christopher Stone به عنوان کارگردان انیمیشن بازی به باورپذیر بودن حرکات شخصیت‌ها اشاره داشته و توضیح داد:
"ما در حال ساختن یک بدنه و اسکلت کامل به همراه جزییات دقیق، برای شخصیت‌ها هستیم که به واسطه‌ی آن، هنگامی که این شخصیت‌ها در حال حرکت هستند، همه چیز حقیقی و پویا به نظر برسد. این واقعا حس فوق العاده‌ای به شما خواهد داد و این فوق العاده بودن همان چیزی است که هرکسی نیاز دارد آن را احساس کند، وقتی که در حال بازی‌کردن CoD است و این صرفا فقط یک تجربه نخواهد بود که شما آن را، از بازی کردن CoD به دست آورید."

سری CoD در نسل قبل از یک شروع خوب به یک پایان بد رسید. دلایلی زیادی بر این پایان بد قابل گفتن است اما بدون شک نبود پیشرفت‌های گرافیکی یکی از همین دلایل بود. این مورد با توجه به تمرکز این سری روی بخش تک‌نفره (در کنار تمرکز خاص و همیشگی این سری روی بخش چندنفره) اهمیت بیشتری هم پیدا می کند. امیدواریم شروع و پایانی خوب در انتظار CoD نسل هشتم باشد و دیگر به مانند گذشته، این سری پذیرای موج‌ها و انتقاد‌های منفی و شاید درست، در زمینه گرافیکی نباشد.

CoD AW در تاریخ 4 نوامبر 2014 ( 13 آبان 1393)  برای کنسول های  Xbox One ,PS4 ,Xbox360 ,PS3 و PC عرضه خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا