اخبار بازی

پیتر مور: الکترونیک آرتز در حال ساخت عناوینی برای Xbox Scorpio و PS4 Neo می‌باشد

شرکت Electronic Arts یکی از ناشرینی‌ست که به انتشار دو کنسول میان نسلی Xbox Scorpio و PS4 Neo [هر دو با این اسم رمز شناخته می‌شوند و هنوز نام رسمی آن‌ها اعلام نشده] علاقه نشان داده و نسبت به عرضه‌ی آن‌ها خوشبین است. آقای Peter Moore از شرکت EA در گفتگو با وب‌سایت IGN خبر از حمایت این شرکت در طول نسل از این دو کنسول داده و اعلام کرده که توسعه‌دهندگان هم‌اکنون در حال ساخت و توسعه بازی برای هر دوی این کنسول‌ها هستند که حتی برخی از این بازی‌ها هم‌اکنون قابل اجرا بر روی Xbox Scorpio و PS4 Neo هستند.

به طور مشخص در حال حاضر EA در حال توسعه دو بازی برای این کنسول‌هاست که یکی از آن‌ها بازی مورد انتظار Mass Effect Andromeda و دیگری IP جدید این شرکت است که هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده و تنها اعلام شده که این بازی اکشن ماجراجویی مشابه سری Assassins Creed خواهد بود. آقای پیتر مور این حرکت مایکروسافت و سونی را که چرخه‌ی توسعه و عرضه‌ی کنسول‌ها را بهبود خواهند داد را ستود و از آن حمایت کرد.

او در این مورد اظهار داشت:" من فکر می‌کنم که مایکروسافت و سونی کار خود را فوق‌العاده عالی انجام داده‌اند. آن‌ها به این نکته پی برده‌اند که چه چیزی [4K] برای تغییر وضعیت فعلی برای آن‌ها خوب است… این مورد برای این تکنولوژی موردی تازه خواهد بود و متناسب با پیشرفت سریع این تکنولوژی در قیاس با عمر 10 ساله‌ی کنسول‌هاست. "

رویداد Playstation Meeting در تاریخ چهارشنبه 17 شهریور ماه [7 سپتامبر میلادی] برگزار خواهد شد که به احتمال بسیار زیاد سونی در جریان این رویداد به صورت رسمی از دو کنسول PS4 Neo و PS4 Slim رونمایی خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا