اخبار بازی

پورت Uncharted Collection توسط Bluepoint Games

آیا شما به Master Thief Collection فکر می کنید؟ در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

PlayStation 4 در حال حاضر شاهد عرضه چندین بازی هست که قبلا، برای کنسول های پیشین سونی منتشر شده بودند. ولی به نظر می رسد باید منتظر Uncharted کالکشن که برروی پلتفرم قبلی سونی منتشر شده بود باشیم.  ما می توانیم شاهد نسخه ارتقا یافته Nathan Drake در کریسمس باشیم، چرا که Uncharted 4: A Thief's End تا سال 2016 تاخیر خوره است.

با تمام این صحبت ها طبق آگهی های Bluepoint Games که کار پورت: God of War Collection و ICO & Shadow of the Colossus Collection را برعهده داشته، هست این استدیو مشغول استخدام نیرو برای ساخت یک :" بازی پرطرفدارو تحسین شده توسط منتقدان برای کنسول نسل جدید" هست.

در این آگهی به پیشینه کار برروی PlayStation 4 و Xbox One نیز اشاره شده است. ولی با این حال این استدیو رابطه خوبی با Sony دارد. در این آگهی به استخدام VFX Artist:"متخصصی که تلسط کافی برروی افکت های انجین" را داشته باشد اشاره شده هست، با این تفاسیر باید دور Unreal Engine و بازی های Mass Effect, BioShock را خط کشید، چرا که به نظر این استدیو نیاز به کسی دارد که کار با موتور گرافیکی داخلی استدیو ND را مسلط باشد. Bluepoint در اواخر سال 2014 در آگهی خود اشاره به نیاز داشتن یک طراح کاراکتر داشته هست که در آن " remaster یک محصول AAA  کنسول دستی تحسین شده برای کنسول نسل جدید" درج شده بود. سال گذشته شایعه شده بود، Uncharted: Golden Abyss که انحصاری PS Vita بوده، ممکن است در Master Thief Collection موجود باشد.

تیم داخلی ND وظیفه پورت The Last of Us Remastered را برعهده داشته و با پورت، 4 عنوان برای PS4  و توسعه Uncharted 4 استدیو بیش از حد دچار فشار می شود. به نظر Bluepoint Games استحقاق این را دارد که برروی این کالکشن کار کند آن هم بعد از انجام پورت چندین کالکشن.

هیچ کس چیزی را تایید نکرده است ولی به نظر همه شواهد برای این پورت منطقی هستند. ما می توانیم شاهد، Uncharted Collection در PS4 به همراه کد دسترسی به نسخه Beta بازی Uncharted 4 باشیم، همه این ها می توانند کریسمس خوبی را رقم بزنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا