اخبار بازی

پنجمین کمپین Resident Evil 6


به‌ روز رسانی: خبرگزاری رسمی Jogos وجود این کمپین را تایید کرده و اضافه کرد که "Prelude" دومین کمپین لیان می‌باشد.
Jogos نوشته است: "در کنار سه کمپین اصلی [لیان، کریس و جبک] و قسمت اضافی آیدا وانگ، RE6 شامل کمپین دیگری با نام Prelude می‌باشد که شما در آن کنترل لیان را دراختیار دارید."


خبر اصلی: امروز تصویری به اینترنت درز کرده که نشان می‌دهد RE 6 شامل پنج کمپین (سناریو) می‌باشد.
همان طور که در تصویر بالا می‌بینید، در بخش کمپین‌های بازی علاوه بر لیان، کریس، جیک و آیدا، کمپین (سناریوی) دیگری به چشم می‌خورد که با نام "Prelude" مشخص شده است.

البته چند روز پیش در طی پیش‌نمایش وبسایت یوروگیمر این موضوع که بازی دارای یک کمپین دیگری که هنوز معرفی نشده است، تقریبا تایید شده بود. یوروگیمر در بخشی از پیش‌نمایش خود نوشته است: "[…] سه کمپین مجزا از یکدیگر که هرکدام سبک و موضوع خاص خود را دارند و در نقاطی از بازی این کمپین‌ها با یکدیگر تداخل پیدا می‌کنند [ویژگی Crossover]. هر کدام قابل بازی به صورت کوآپ آنلاین نیز می‌باشند. اضاف بر این‌ها چهارمین کمپین بازی، آیدا وانگ که تازه رونمایی شده است و همچین یک کمپین معرفی نشده با نام Prelude در بازی وجود دارد. و در آخر حداقل دو مد رقابتی آنلاین با نام‌های Agent و Mercenaries در بازی قرار گرفته است. سازنده‎های بازی دارند در مورد بیش از 50 ساعت محتوای قابل بازی در بخش کمپین صحبت می‌کنند."

هنوز معلوم نیست این کمپین در مورد چیست. با توجه به اسم آن حتی این احتمال وجود دارد که تنها یک Intro برای بازی باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا