اخبار بازی

پشتیبانی Resident Evil 7 از HDR و رزولوشن 4K

عنوان Resident Evil 7 به لیست بازیهای که از PlayStation 4 Pro پشتیبانی می‌کنند اضافه شد. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

کمپانی کپکام امروز رسما از طریق اکانت توییتر خود اعلام کرد که عنوان RE7 از تکنولوژی HDR و رزولوشن 4K روی PS4 Pro پشتیبانی خواهد کرد. اطلاعات بیشتری از جمله اینکه آیا رزولوشن 4K بازی Native است یا خیر منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه TGS امسال اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر شود.

 

پیشتر اعلام شده بود که RE7 به صورت کامل از تکنولوژی واقعیت مجازی سونی پشتیبانی خواهد کرد و خبر پشتیبانی بازی از PS4 Pro طرفداران بازی را به شدت هیجان زده کرده است.

 

RE7 سبک جدیدی را به سری RE می‌آورد و تغییرات زیادی برای تازه کردن سری در آن اعمال شده است. به عنوان مثال در RE7 دیگر از کاراکترهای اصلی و محبوب بازی مانند Chris Redfield یا Leon S. Kennedy خبری نیست و بازیکن در نقش یک شخص معمولی به نام Ethan که در موقعیت دشواری گرفتار شده قرار می‌گیرد. همچنین دیگر خبری از دوربین سوم شخص نیست و در نسخه جدید از دوربین اول شخص استفاده می‌شود. داستان بازی نیز در یک روستا واقع در کشور آمریکا اتفاق می‌افتد.

 

Resident Evil 7 قرار است در تاریخ 27 ژانویه 2017 برای کنسولهای PS4 و Xbox One و کامپیوترهای شخصی منتشر شود. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا