اخبار بازی

پشتیبانی Halo: Combat Evolved Anniversary از کینکت

پس از نمایش اخیر Halo Combat Evolved Anniversary و نشان دادن ویژگی هایی که از پیش تایید شده بود، طی مصاحبه ای که سایت 1UP با کارگردان ساخت بازی ترتیب داده بود، این سایت از فرانک اوکانر ( Frank O'Connor ) از پشتیبانی بازی از قابلیت های کینکت محور پرسید و وی این گونه پاسخ داد :

"ما به صورت اتفاقی و به دلیل به کار بردن کلمات کلیدی در نمایش های بازی، از برخی از این قابلیت ها پرده برداشتیم. پس پشتیبانی از تشخیص صدا توسط کینکت در بازی وجود خواهد داشت — برای مثال میتوانید با استفاده از گفتن دستورهایی نظیر 'Classic' و 'Remastered' بین دو ورژن گرافیکی بازی سوییچ کنید (چیزی که با فشردن یک دکمه در کنترلر استاندارد 360 امکان پذیر است). قابلیت های دیگری نیز وجود خواهد داشت که هنوز حرفی از آنها نزدیم، که البته قابلیتی کلیدی در گیم پلی نخواهد بود. و البته چیزی بیشتر و پیشرفته تر از تشخیص صدا در بازی وجود خواهد داشت. ما در مورد این مسائل بعدا توضیح خواهیم داد؛ شاید در اکتبر. ولی خواسته ما با این کار دستیابی به فروش بیشتر نیست. این {قابلیت ها} چیزی نیست که تاثیر به سزایی در گیم پلی بازی ایجاد کند و یک bonus اضافیست که در راس چیزهای دیگری قرار میگیرد که به بازی اضافه کردیم. ما فکر میکنیم که این ویژگی چیزی شبیه به 3Dـیست؛ چیزی که موجب ارائه ی تجربه ای بهتر میشود، ولی در این تجربه تغییری ایجاد نمیکند."

طبق گفته های اکانر پشتیبانی از کینکت به هیچ وجه شبیه به چیزی که از یوبیسافت در E3 دیدیم نخواهد بود. این تصمیم برخلاف چیزی که از صحبت های سازندگان برمیاید، بیشتر جنبه جذب مخاطب در کنار حفظ طرفداران اصلی این سری را دارد.  در هر صورت باید تا نوامبر منتظر ماند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا