اخبار بازی

پروژه فیلم Halo دوباره احیا می شود؟!

حدود سالهای 2005 و 2006 بود که در هالیوود صحبت فیلمی بر اساس Sci-fi Shooter مایکروسافت، Halo داغ شده بود. در نهایت اکتبر 2006 دو کمپانی 20th Century Fox و Universal که قرار بود فیلم Halo را به یک واقعیت تبدیل کنند، آن را متوقف کردند.

براساس بلاگ مجله New York ‏(Vulture) ، فیلم Halo ممکن است دوباره احیا شود. به گفته این بلاگ، منبع های ناشناس اذعان کرده اند کمپانی Dreamworks و رئیس آن Steven Spielberg در صدد آوردن فیلم Halo به پرده نقره ای هستند. ظاهرا فروش 200 میلیون دلاری Halo: Reach در روز اول، باز هم کمپانی های هالیوودی را به ساخت فیلمی بر اساس این فرنچایز بزرگ ترغیب کرده است!

برای پروژه قبلی که متوقف شد، فیلمنامه ای نوشته شده بود و Dreamworks اگر میخواست از آن استفاده کند باید 12 میلیون دلار خسارت پروژه قبلی را به Universal می پرداخت. به همین دلیل این کمپانی سراغ رمان ها و کتاب های Halo رفته تا آن ها را منبع و موضوع فیلم قرار دهد.

نکته جالب این است که مدیر Dreamworks خانم Stacey Snider زمان درگیر شدن ِ Universal در پروژه فیلم Halo مدیر آن کمپانی بوده است! از طرفی دیگر Stuart Beattie فیلمنامه نویس (Pirates of the Caribbean, G.I. Joe: The Rise of Cobra) یک فیلمنامه آزاد (بدون درخواست هیچ کمپانی) بر اساس رمان Fall of Reach نوشته و خود را طرفدار این سری خوانده است. او گفته: " هدف من سه فیلم Halo بر اساس رمان های این سری است. این چیزی نیست که به این زودی ها حاصل یابد، اما من اگر بتوانم کمکی کنم، خیلی خوشحال میشوم."

مسئولین مایکروسافت هنوز جواب رسمی به این قضیه نداده اند.

اما منبعی نزدیک به مایکروسافت به Vulture گفته که این پروژه ریسک بزرگی است. به گفته او مایکروسافت اصلا نمی خواهد در هیچ رسانه ای، نام Halo خراب شود و درباره این موضوع بسیار محتاطانه عمل می کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا