اخبار بازی

پرده‌برداری قریب الوقوع از Assassin’s Creed III

کارگردان هنری سری Assassin’s Creed، محمد گمبو (Mohamed Gambouz) به یک رسانه‌ی آلمانی ابلاغ کرده است که جزئیات بیشتر از نسخه‌ی بعدی این سری در "اندک ماه‌های آینده" منتشر خواهد شد.

طی نمایشگاهی هنری حول نسخه‌های Assassin’s Creed که در شهر مونیخ برگزار می‌شد، از گمبو درباره‌ی وضعیت و وقوع نسخه‌ی بعدی بازی پرسیده شد، وی در جواب گفت:

"من به شخصه دوست دارم کار کاملاً جدیدی انجام دهم. شاید محیطی در آسیا یا امریکای جنوبی، حداقل چیزی که تا به حال بر رویش کار نکرده‌ایم. اما تصمیم نهایی با من نیست.

اما می توانید مطمئن باشید که ما نظرات و عکس‌العمل‌های طرفداران را در انجمن‌ها، وبلاگ‌ها، فیس‌بوک و توئیتر با دقت تمام و مو به مو مطالعه کرده‌ایم و انتقادات و پیشنهادات کاربران را شنیده‌ایم. در اندک ماه‌های آتی قطعاً اطلاعات بیشتری را خواهید دید."

با جمع و جور کردن سخنان کارگردان هنری و همچنین اینکه یوبی سافت اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که در ماه مه جزئیات بیشتری را به نمایش در خواهد آورد؛ می‌توان انتظار رونمایی از Assassin’s Creed III را در آینده‌ای نزدیک داشت.

برای اطمینان از بازی جدید در سال مالی 2011-2012 تماسی انجام گرفت و گیلمات (Guillemot) در جواب گفت: "چیزی پیرامون Assassin’s وجود خواهد داشت، این تنها چیزی است که می‌توانیم بگوییم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا