اخبار بازی

پاییز امسال، میزبان Battlefield 3

این روزها بازار اخبار سبک تیراندازی اول شخص بسیار پر رونق است. البته اینبار نوبت به Battlefield می‌رسد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، چندی پیش خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه استدیوی DICE ساخت نسخه‌ی Onslaught Mode برای رایانه‌های شخصی بازی Battlefield: Bad Company 2 و همچنین عنوان Battlefield 1943 را در این پلتفرم لغو کرده است، که برای کاربران PC چندان خبر خوشایندی نبود. اما DICE فکر ناراحتی این گروه را هم کرده بود، لذا عرضه‌ی Battlefield 3 را به طور رسمی تایید کرد.

Battlefield 3، پاییز سال جاری میلادی در اختیار کاربران اکس‌باکس360، پلی‌استیشن3 و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. این بازی علاوه بر نسخه‌ی معمولی، دارای نسخه‌ی Limited Edition نیز می‌باشد که از قرار معلوم اطلاعات بیشتر از این نسخه در نمایشگاه GDC در اواخر این ماه (فوریه)، منتشر خواهد شد.

در این نسخه از سری Battlefield علاوه بر بخش تک‌نفره (Single-Player)، حالت Co-Op نیز اضافه شده است که می توان امید زیادی به این قسمت داشت. نکته‌ای که وجود دارد این است که در حالت چندنفره‌ی آنلاین، این بازی از تعداد 64 نفر بازی‌کننده پشتیبانی می شود (البته فقط در نسخه‌ی PC) که در نوع خود برای یک بازی اول شخص تیراندازی جالب می باشد.

همانطور که قبلاً هم ذکر شده بود، این سری از نسخه ی جدید موتور بازی‌سازی استدیوی دایس ؛یعنی Frostbite 2.0 بهره می برد، از این رو می توان انتظار پیشرفت های مطلوبی داشت. از نسخه‌های قبلی این موتور بازی‌سازی در  Bad Company،Battlefield 1943 و Medal of Honor و بعدها در Bad Company 2 و محتوای الحاقی Vietnam استفاده شده است.

بنابه اطلاعات منتشر شده بازی‌کننده در نقش دریانوردی امریکایی قرار می گیرد، که در شهرهای مختلفی همچون پاریس، نیویورک و البته تهران به جنگ دشمنان خواهد رفت.

 وب‌سایت رسمی این بازی هم درحال حاضر راه اندازی شده است، که از اینجا می توانید آخرین تریلر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

می توانید از همین الآن اقدام به جمع آوری 64 دوست کنید و در میدان‌نبرد با دشمنان خود مقابله کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا