اخبار بازی

پایان کامل تر برای Mass Effect 3

مطمئناً تا امروز در جریان اتفاقاتی که بعد از منتشر شدن بازی Mass Effect 3 رخ داد، قرار گرفته اید. پایان این بازی مشکلات متعددی داشت که صدای اعتراض طرفداران این سری را بلند کرده و در سایت ها و فروم های مختلف شاهد اعتراضات زیادی بودیم و حتی کارهای عجیبی مثل ارسال 400 عدد کیک از طرف بازیکنان برای BioWare در راستای اعتراض به پایان بازی اتفاق افتاد.


امروز BioWare بالاخره به این اعتراضات جواب داد و اعلام کرد با عرضه محتوای رایگانی تحت عنوان Mass Effect 3: Extended Cut به سوالات هواداران پاسخ می دهد. این DLC شامل تعدادی صحنه سینمایی به همراه یک Epilogue بوده و به نکاتی در مورد پایان بازی می پردازد.


Dr. Ray Muzika موسس BioWare می گوید : "ما همگی به بازی Mass Effect 3 و کاری که Casey Hudson و تیم او در ساخت این بازی انجام دادند، افتخار می کنیم. ما از لحظه انتشار بازی به صحبت ها و نظرات هواداران متعصب و پرشور خود گوش داده ایم و Mass Effect 3: Extended Cut پاسخ ما به آن ها خواهد بود. ما از این طریق به سوالات طرفداران پاسخ خواهیم داد و در عین حال سمت و سویی که تیم سازنده بازی برای پایان آن در نظر گرفته بودند نیز به جای خود باقی خواهد ماند."


Casey Hudson نیز در این مورد می گوید : "تمام تلاش تیم ما بعد از انتشار بازی این بوده که برای آن دسته از طرفداران Mass Effect که منتظر پایانی واضح تر و دقیق تر هستند، این امکان را بدهیم که به این خواسته خود برسند و هر بازیکن پایانی شخصی تر را تجربه کند."


Mass Effect 3: Extended Cut تابستان امسال به صورت رایگان برای PC , X360 , PS3 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا