اخبار بازی

ویژگی های بخش چند نفره Uncharted 4، به صورت 60 فریم ریت اجرا خواهد شد

بخش مولتی پلیر و یا چند نفره بازی Uncharted 4 با رزولوشن 900p و 60 فریم ریت بر ثانیه اجرا خواهد شد، در حالی که بخش تک نفره بازی به صورت 1080p و 30 فریم ریت بر ثانیه اجرا می شود. در زمان های نزدیک به لانچ و عرضه Uncharted 3، استدیوی سازنده بازی نسخه pre-release بازی را در اختیار بازیکن ها قرار داد که این عنوان اکشن ماجراجویی به صورت 60 فریم ریت بر ثانیه فوق العاده و شگفت انگیز به نظر می آمد که بعد ها این تجربه را در نسخه Nathan Drake Collection که توسط استدیو BluePoint Games برای PS4 پورت شد را کسب کردیم. طی پروسه ساخت Uncharted 4، استدیوی سازنده بازی اعلام کرده بود که هدف آن ها این است تا بخش تک نفره Uncharted 4 به صورت 60 فریم ریت بر ثانیه اجرا شود اما بعد تصمیم گرفتند به صورت 30 فریم ریت بر ثانیه اجرا شود.

طی مراسم سونی در Paris Games Week، استدیوی سازنده بازی تایید کرد که بخش چند نفره Uncharted 4 به صورت 60 فریم ریت بر ثانیه اجرا خواهد شد در حالی که جزئیات زیادی نیز در بجش چند نفره وجود دارد (الیته منطقی نیز است که جزئیات گرافیکی بخش چند نفره نسبت به بخش تک نفره کم تر باشد). در بخش چند نفره بازی، المان ها و ویژگی های جادویی و ویژگی های زیاد و گوناگون دیگر وجود دارد. مپ های بازی کاملا جدید و منحصر به فرد هستند و هیچ مپ بازسازی شده از سری قبل در این بازی وجود نخواهد داشت. نسخه بتا بخش چند نفره Uncharted 4 در ماه دسامبر در دسترس بازیکن ها قرار خواهد گرفت که بخش team deathmatch جزء قابلیت های بخش پند نفره بازی خواهد بود. 

Uncharted 4 در ماه مارچ سال 2016 برای PS4 عرضه خواهد شد. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا