اخبار بازی

ویژگی‌های به روز رسانی 3.50 کنسول PS4 مشخص شدند

سونی ویژگی‌های به روز رسانی فریمور 3.50 را اعلام کرد که نسخه‌ی آزمایش آن، فردا در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه با بازی‌سنتر همزاه شوید.

. Friend Online Notification: آیا علاقه دارید که از لحظه‌ی آنلاین شدن دوستان خود با خبر شوید؟ با این به روز رسانی این قابلیت اضافه خواهد شد که آنلاین شدن دوستان‌تان را به شما اطلاع  می‌دهد.
. Appear Offline: گاهی وقت‌ها قصد بازی کردن و یا تماشای فیلمی را در حالی دارید که نمی‌خواهید اتصال کنسول‌تان به اینترنت قطع شود. با قابلیت آفلان ظاهر شدن، هم به اینترنت و شبکه آنلاین کنسول وصل هستید و هم بدون آن‌که کسی اطلاع داشته باشد شما حضور دارید (مانند یک ناشناس آنلاین هستید)، به کارهایتان رسیدگی خواهید کرد. این قابلیت را می‌توانید از پروفابل خود و یا Quick Menu انتخاب کنید. 
. User Scheduled Event: در حال حاضر با این قابلیت در این به روز رسانی به راحتی می‌توانید در هر بازیی، دوستان خود را برای بازی کردن با آن‌ها در یک در گردهمایی و لابی دعوت کنید. وقتی این لابی و گردهمایی را راه انداختید، دوستان‌تان را بنا به خواسته‌ی خود دعوت می‌کنید و آن‌ها به صورت اتوماتیک وارد این لابی و پارتی شما خواهند شد و سپس با آن‌ها بازی خواهید کرد. 
. (Remote Play (PC/Mac: با این به روز رسانی، ریموت پلی و کنترل از راه دور PS4 برای ویندوز و مک فراهم خواهد شد (مانند PS Vita که ریموت پلی PS4 را دارد). این قابلیت در نسخه آزمایشی به روز رسانی وجود ندارد و در نسخه نهایی در دسترس خواهد بود. 
. Dailymotion: با این قابلیت به راحتی می‌توانید ویدئوی زنده‌ی خود را مستقیما از Dailymotion کنسول PS4 پخش کنید. همچنین برادکست‌های زنده نیز پشتیبانی خواهند شد. 
. Play Together: این قابلیت، به همه‌ی بازیکن‌ها و گیمرهای داخل پارتی این امکان را می‌دهد که هر یک از اعضای پارتی مشغول بازی کردن کدام یک از بازی‌ها هستند. با این قابلیت به راحتی می‌توانید به بازی دوست خود ملحق شوید و یا با یکدیگر بازی را تازه شروع کنید. 
. PlayStation Plus: جدیدترین قابلیت Plus این خواهد بود که را راحتی می‌توانید حافظه‌ی آنلاین خود را مدیریت و بررسی کنید. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا