اخبار بازی

وضعیت نسخه‌ی PC بازی Sunset Overdrive هنوز نامشخص است | احتمال ساخت ادامه برای آن

بازی Sunset Overdrive یکی از بهترین انحصاری‌های کنسول Xbox One است که تاکنون عرضه شده. استودیوی Insomniac Games یکی از بهترین بازی‌های سرگرم کننده‌ی این نسل را ساخت. اگرچه پرسش اصلی این است که آیا نهایتاً این بازی نیز مشابه دیگر بازی‌های انحصاری Xbox One برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد یا خیر؛ به نظر می‌رسد هنوز علاقه مندان این بازی می‌توانند منتظر تجربه‌ی آن بر روی رایانه‌ی شخصی خود باشند.

شرکت مایکروسافت بتازگی از چشم اندازی که برای بازار بازی‌های PC دارد صحبت کرده و در جریان آن اشاره‌ای به شرکت Insomniac Games داشته و اعلام کرده که عاشق کار کردن با این استودیوست. " استودیوی Insomniac Games یک همکار عالی‌ست و ما عاشق کار کردن با آن‌ها هستیم. ما به بازی Sunset Overdrive افتخار می‌کنیم و همیشه علاقه مند به انتشار بازی‌هایی از این دست برای علاقه مندانمان هستیم. در این زمان خبر بیشتری برای ارائه نداریم."

البته، توسعه دهندگان این بازی مایل به عرضه‌ی این بازی برای PC هستند:" ما دوست داریم که این بازی برای PC نیز منتشر شود." در ادامه نیز بیان داشتند که مایل به توسعه‌ی دنباله‌ای برای این بازی نیز هستند که البته صحبت در رابطه با آن هنوز زود است.

بازی Sunset Overdrive اکتبر سال 2014 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox One عرضه شود. توسعه دهنده‌ی آن، Insomniac Games، پس از انتشار این بازی ریبوت بازی Ratchet & Clank را به صورت انحصاری برای PS4 منتشر کرد و هم اکنون نیز در حال توسعه‌ی بازی‌ای بر اساس شخصیت اسپایدرمن برای PS4 می‌باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا