اخبار بازی

وحشت را امروز با The Count Lucanor تجربه کنید

«The Count Lucanor»، جدیدترین اثر ترسناک استدیوی مستقل «Baroque Decay» که الهام گرفته شده از عناوین معروفی چون «سایلنت هیل»، «زلدا» و «یوم نیکی» است، امروز بر روی شبکه استیم منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«د کانت لوکانور»، داستان پسری به نام «هانز» را دنبال کرده که پس از فرار از خانه با یک «کابولد» (نوعی روح در افسانه‌های آلمان) روبرو می‌شود. «کابولد» به پسر قول ثروت نامتناهی را می‌دهد، اما به یک شرط، پسر باید نام او را حدس بزند. هانز که با شرط وی موافقت می‌کند خود را در قلعه «Tenebre» می‌یابد. جایی که «هانز» به «کانت لوکانور» جدید تبدیل می‌شود.

 

 src=https://www.8pic.ir/images/o3fe1vnb5cwixarwt1so.jpg /></p><p> </p><p>گیم پلی بازی شامل جستجو در قلعه، صحبت کردن با NPC‌ها برای بدست آوردن اطلاعات، بخش‌های مخفی کاری، پازل و دوری از تله‌های موجود در قلعه است. همچنین، شما باید در طول بازی تصمیم‌گیری‌های انجام دهید که نهایتا شما را به یکی از ۵ پایان موجود در بازی می‌رسانند.</p><p> </p><p>«د کانت لوکانور»، امروز بر روی شبکه استیم عرضه خواهد شد.</p><p><a class=om-news-src href=http://www.siliconera.com/2016/03/02/retro-style-horror-adventure-count-lucanor-comes-march-3rd/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=علی سالمی1394-12-13

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا