اخبار بازی

وجود ویژگی‌های منحصر به فرد در نسخه‌ی PS4 عنوان Watch Dogs

عنوان Open-World بعدی شرکت یوبی سافت که Watch Dogs نام دارد، قرار است در آینده‌ای نزدیک بر روی پلتفرم‌های نسل فعلی و نسل آینده عرضه شود. این در حالی است که شرکت یوبی‌سافت جزء اولین ناشرانی است که به صراحت اعلام کرده است که عناوین آینده خود که عبارتند از Assassin's Creed IV و Watch Dogs قرار است بر روی PS4 با ویژگی‌های متفاوتی عرضه شود.
اخیراً پستی در Playstation Blog مبنی بر این که یوبی سافت قصد دارد در نسخه‌ی PS4 بازی Watch Dogs ویژگی‌های جدیدی را اضافه کند تا دارندگان این پلتفرم بتوانند تجربه‌ی بهتری را از این بازی کسب کنند. در واقع نسخه‌ی PS3 با نسخه‌ی PS4 این بازی تفاوت زیادی ندارد. اما با این حال ویژگی‌هایی در نسخه‌ی PS4 این بازی حضور دارد که باعث متمایز شدن آن می‌گردد.
یکی از این ویژگی‌هایی که اخیراً تائید شده است، این است که بازیکنان نسخه‌ی PS4 بازی Watch Dogs می‌توانند به موبایل خود وصل شوند و زمانی که از کنسول خود دور هستند نیز می‌توانند با سایر افراد بازی کنند. به‌نظر می‌رسد که این ویژگی بسیار جذاب و جالب باشد.
گفتنی است که Watch Dogs در اواخر ماه November روی پلتفرم‌های PC، PS3، Xbox 360 و Wii U عرضه خواهد شد. هنوز نسخه‌ی نسل بعدی این بازی تاریخ نخورده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا