اخبار بازی

وجود تمامی استادیوم‌های لیگ جزیره در FIFA 15

لیگ برتر فوتبال انگلستان (لیگ جزیره – Premier League) نه تنها در جهان، بلکه در سری بازی‌های FIFA هم به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال شناخته می‌شود. این لیگ پرطرفدار امسال حضور کامل‌تری را در FIFA 15 خواهد داشت، تا جایی که تمامی بیست استادیوم این لیگ به شکلی دقیق و با در نظر گرفته شدن حداکثر جزییات، برای FIFA 15 طراحی شده است. لیست کامل استادیوم‌ها به همراه تصاویر و توضیحات را می‌توانید مشاهده کنید.

 

این به تنهایی پیشرفت مهمی برای FIFA 15 در این زمینه محسوب می‌شود، چرا که در FIFA 14 فقط هشت استادیوم از این لیگ در نظر گرفته شده بود. این اتفاق نتیجه همکاری جدید و کامل‌تر EA SPORTS با لیگ برتر انگلستان است که سبب شده آن‌ها بتوانند تمامی استادیوم‌های این لیگ را وارد بازی خود کنند. اشاره شده است که تا پایان فصل 2018/2019 این همکاری ادامه خواهد داشت.

 

در کنار این موضوع، EA SPORTS از چهره 200 بازیکن حاضر در این لیگ، اسکن‌های سه بعدی تازه‌ای گرفته که سبب طراحی‌های دقیق این تعداد بازیکن خواهد شد. هم‌چنین تمامی فضاها و اتمسفرهای استادیوم‌ها که توسط تماشاگران در جریان بازی‌های فصل 2013/2014 ایجاد شده‌اند، به صورت کاملا زنده توسط EA SPORTS ضبط شده‌اند. نکته دیگر مربوط به تکنولوژی خط دروازه (Goal-line technology – Goal Decision System ) است که اخیرا در لیگ برتر معرفی شده و این مورد به FIFA 15 هم راه پیدا کرده است.

 

 src=/files/affsafsf(2).jpg /></p><p> Peter Moore -مدیر عامل EA SPORTS- توضیحاتی پیرامون همکاری‌های تازه EA SPORT با لیگ برتر داده و از گسترش پیدا کردن این همکاری ابراز خوشحالی کرده است: <strong>"</strong>از اینکه همکاری‌های تازه EA SPORTS و لیگ برتر انگلستان را با شما در میان می‌گذاریم، بسیار خوشحال هستیم. بیشترین میزان بازی انجام شده در سری FIFA به این لیگ اختصاص دارد . این [همکاری]  برای ما سطح جدیدی از واقع‌گرایی را به ارمغان می‌آورد و این توانایی را به طرفداران خواهد داد تا خود را کاملا در جریان احساسات شکل‌گرفته در این لیگ قرار دهند. به عنوان یک طرفدارا اصیل باشگاه لیورپول ،این حس را دقیقا درک می‌کنم!<strong>"</strong></p><p> طی روزهای گذشته هم اعلام شده بود که <a href=http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-01-fifa-15-doesnt-have-brazilian-domestic-teams> لیگ‌ داخلی برزیل در FIFA 15 حضور نخواهد داشت</a> ولی تمامی بازیکنان برزیلی حاضر در دیگر لیگ‌ها و هم‌چنین تیم ملی این کشور، به صورت کامل و دقیق در بازی خواهند بود. FIFA 15 در اواخر شهریور ماه برای کنسول‌های Wii ،Nintendo 3DS ،PS Vita ،PS3 ،PS4، Xbox 360 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.<br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-06-fifa-15-has-all-20-premier-league-stadiums>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=سـجاد1393-05-15

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا