اخبار بازی

واکنش کوجیما نسبت به ساخت Metal Gear Survive

سازنده‌ی سری بازی‌های Metal Gear Solid یعنی هیدئو کوجیما نسبت به اقدام Konami برای ساخت Metal Gear Survive واکنش نشان می‌دهد. این عنوان نخستین نسخه از این سری محبوب است که بعد از جدا شدن کوجیما از کمپانی کونامی ساخته می‌شود. به نقل از IGN، از کوجیما درباره‌ی اینکه آیا ایده‌ی این نسخه پرداخته‌ی ذهن او بوده یا خیر پرسیده شده‌است. کوجیما در پاسخ می‌گوید:«این پروژه هیچ ارتباطی با من ندارد. سری بازی‌های Metal Gear حول داستان‌های سیاسی و جاسوسی می‌چرخند؛ زامبی‌ها در این بازی جایی ندارند.»

کوجیما در ادامه تاکید می‌کند که اگر قرار بود او روی پروژه‌ی Metal Gear Survive کار کند، آن را در مسیر متفاوتی هدایت می‌کرد. لازم به ذکر است که این بازی طی رویداد Gamescom در ماه آگوست میلادی معرفی شد و قرار است به صورت مولتی پلیر برای پلتفرم های PC، PS4 و Xbox One عرضه شود. به نظر می‌رسد که داستان بازی حول همان دنیای نسخه‌ی پنجم از این بازی می‌چرخد و مربوط به رویدادهای بعد از Ground Zeroes می‌شود.

 

 src=/files/maxresdefault.jpg style=width:500px /></p><p dir=RTL style=تصویر مربوط به تریلر منتشر شده در گیمزکام 2016 است

به دنبال حمله‌ای به مرکز فرماندهی، سربازان Militaires Sans Frontières به داخل کرم‌چاله‌هایی کشیده شده و به دوره‌ی زمانی دیگری منتقل می‌شوند. در این دوره آن‌ها مجبور می‌شوند به همراه دوستانشان برای زنده ماندن با موجوداتی که شبیه زامبی‌ها هستند دست‌ و پنجه نرم کنند. به گفته‌ی کونامی، قیمت Metal Gear Survive شصت دلار نخواهد بود. این طور که کونامی اعلام کرده‌، قیمت بازی قرار است چیزی نزدیک به  قیمت Ground Zeroes در ابتدای عرضه به بازار باشد که سی دلار خواهد بود.

نخستین بازی کوجیما بعد از جدا شدنش از کونامی، Death Stranding نام دارد که برای پلتفرم‌های PC و PS4 در حال ساخته شدن است. آخرین اطلاعات منتشرشده از این عنوان مربوط به رویداد TGS هفته‌ی گذشته می‌شود که می‌توانید در اینجا اخبار مربوط به آن را دنبال کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا