اخبار بازی

واکنش سونی به کنسول جدید Nvidia

360×200.jpeg

در حالی که به تازگی شاهد رونمایی از کنسول دستی کمپانی Nvidia بوده ایم،  شرکت سونی نسبت به ورود این شرکت به بازار کنسول ها کمی شک و تردید نشان داده است. به گزارش Wall Street Journal مدیر عامل سونی آقای Kaz Hirai  نسبت به کنسول جدید Nvidia واکنش نشان داده است و به آنها هشدار داده که ورود به این بازار کار آسانی نخواهد بود.


براساس نوشته های این روزنامه، Hirai معتقد است که هنوز برای صحبت در مورد عملکرد Nvidia در آینده خیلی زود است. ولی او اشاره کرد که تاریخ این صنعت شاهد نمونه هایی بوده که علیرغم تلاش آنها برای حضور در این بازار، ناموفق بوده اند. او در اینباره گفت: " ورود به این صنعت کار آسانی نیست."


البته شرکت سونی در بازار کنسول های دستی به حدی با مشکل مواجه است که نیازی نیست برای رقبای جدیدش نگران باشد. وقتی از Hirai در مورد فروش کنسول Vita پرسیده شد، او در پاسخ گفت: "  فروش این کنسول از آنچه که تصور می کردیم، تنها کمی پایین تر بوده است. "  ولی او عنوان کرد وقتی PlayStation 3 هم در اوایل عمرش بود و وضعیتی مشابه این کنسول را داشت، برخی از ناظران این صنعت به آن خرده می گرفتند. به همین خاطر برای این که بتوانیم درک درستی از موفقیت و یا عدم موفقیت یک کنسول داشته باشیم بایستی بگذاریم  5 تا 10 سال از عمر آن بگذرد.


این طور که به نظر می رسد ارزیابی های آقای Hirai نسبت به سال گذشته هیچ گونه تغییری نداشته است چرا که در آن موقع هم وی در مصاحبه با Reuters راجع به Vita گفته بود: " ما هنوز برای آن که به جایگاه اصلی خودمان برسیم راه  درازی را در پیش داریم و احنمالا در برخی از مناطق مشخص باید این روند را پشت سر بگذاریم. "
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا