اخبار بازی

هیدئو کوجیما تهیه کننده ی Zone of the Enders خواهد بود

جناب هیدئو کوجیما، خالق سری بازی های Metal Gear Solid در طی صحبت هایی اعلام کردند که در نقش تهیه کننده بر روی عنوان Zone of the Enders مشغول به کار خواهد بود.

ایشان در توییتر خود نوشتند: "به دلیل تعهدی که در قبال عنوان بعدی خود یعنی Project Ogre دارم، به عنوان تهیه کننده ی عنوان Zone of the Enders انتخاب شدم. به طور کلی برنامه ریزی و تعیین مرحله ها و همه چیز این بازی به عهده ی من است."

همچنین او در ادامه ی صحبت های خود گفت: "در مورد عنوان Enders Project باید بگویم که ما سعی کردیم نسبت به قبل تغییرات زیادی در بازی اعمال نکنیم. ما دو راه برای ساخت بازی داشتیم که باید یکی را انتخاب می کردیم. اولین راه این بود که بازی را با ظاهری مثل انیمه و ژاپنی بسازیم و راه دوم ساخت بازی به صورت مدرن و با تکنولوژی روز بود. اما به دلیل استفاده از موتور Fox Engine، تصمیم گرفتیم که بازی را بر مبنای مدرن گونه (همانند بیشتر بازی ها) بسازیم. لازم به ذکر است که دلیل این انتخاب این بود که اگر می خواستیم بازی را به روش انیمه گونه و ژاپنی بسازیم، ممکن بود پس از عرضه ی بازی فقط با استقبال زیادی از کشور ژاپن رو به رو شویم که مطمئنا همین اتفاق می افتاد چون طرفداران انیمه اکثرا ژاپنی هستند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا