اخبار بازی

همکاری Ubisoft و NVIDIA برای تجربه ای بهتر در بازی های PC

دو کمپانی Ubisoft و NVIDIA همکاری خود را در ارایه تجربه ای بهتر برای گیمرهایی که از PC استفاده می کنند و در بازی هایی نظیر Assassins Creed IV: Black Flag و Watch Dogs اعلام کردند.
طی اطلاعات بدست آمده اعضای تیم تکنولوژی NVIDIA همکاری بسیار نزدیکی با استودیوهای ساخت بازی Ubisoft دارند تا گرافیکی خیره کننده و واقع گرایانه ارایه کنند.

یکی از مثال ها TXAA antialiasing است که انمیشن های روانی در حد موارد هالییودی را به ارمغان خواهد آورد، سایه های بهتری دارد و از DX11 tessellation بهره می برد.
سخنان مسئول بخش فروش Ubisoft آقای Geoffroy Sardin: "رایانه های شخصی به عنوان یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای بازی در دنیا باقی خواهند ماند و ما سعی خواهیم کرد بهترین تجربه ممکن در بازی های خود را برای بازیکن ها به ارمغان بیاوریم. ترکیب جلوه هایی که NVIDIA ارایه می کند به همراه خلاقیت تیم ما تجربه ای میخکوب کننده را به گیمرهای PC ارائه خواهد کرد."

سخنان معاون رییس بخش تکنولوژی NVIDIA آقای Tony Tamasi: "بازی با رایانه های شخصی از همیشه قدرتمندتر شده است و Ubisoft درک می کند که PC گیمرها به یک تجربه برتر در رایانه ها نیاز دارند. بهترین رزولوشن، بهترین میزان فریم دهی و آخرین پیشرفت ها در صنعت بازی ها. ما رابطه نزدیکی با تیم بسیار خلاق Ubisoft در مراحل ساخت داشتیم تا تکنولوژی خود را ترکیب کنیم و دنیای های بی نظیری را خلق کنیم."

گذر زمان مشخص خواهد که آیا مجددا شاهد پورت های ضعیفی نظیر Assassins Creed III خواهیم بود یا خیر.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا