اخبار بازی

همدردی سازندگان Fallout 4 با هواداری که پدر و برادرش را از دست داد

جدیدترین بسته اضافه شونده (DLC) بازی Fallout 4 به نام Nuka-World، جهت ادای احترام به یکی از طرفداران این بازی که جان خود را از دست داده است تقدیم شد. با انتشار Nuka-World در این هفته مشخص شد که Bethesda شخصیتی را بر اساس این خصوصیات هوادار خلق کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

چندین ماه قبل یکی از کاربران سایت Reddit به نام NoohjXLVII  در پیامی اعلام کرد که انجام بازی Fallout4  کمک شایانی به تحمل درد از دست دادن پدر او کرده است. این تنها سرآغاز شکسته شدن قلب او بود. در ادامه این کاربر وارد جزئیات بیشتری میشود و به برادر 24 ساله خود اشاره میکند که به علت بیماری ای مرتبط با دییابت در ICU بیمارستان بستری است، اما برادر این فرد جان خود را در بیمارستان از دست میدهد. پس از این اتفاق او این متن را منتشر میکند" بسیار مهربان، با روحیه، خوش بین و خوش قلب. گرفتن او از ما عادلانه نیست"

 

مجددا همان کاربر این هفته پستی را در وب سایت Reddit ارسال میکند و خبر از پاسخ  دادن Bethesda به اولین نوشته او میدهد که قرار است بردار او در Fallout4 Nuka-World حضور داشته باشد. او این موضوع را خاطر نشان کرد که مدل شخصیت Evan بسیار لاغر اندام است، اما ماهیت آن خوب است. "کلماتی که آن ها برای شخصیت Evan استفاده کرده اند دقیقا مانند خودش است، اگر چه او بسیار بامزه بود" این شخص در ادامه مجددا از شرکت Bethesda تشکر میکند و اعلام میکند که همواره مدیون آن ها خواهد بود.

 

همچنین Bethesda بسته ای را برای این شخص ارسال کرده است که شامل پیامی زیبا از جانب این تیم و وسایلی مانند Toys، T-shirt، موسیقی بازی و یک کنترلر کنسول Xbox One میشود.

اگر برای یافتن خانه Evan کنجکاو هستید قسمت جنوبی نقشه Nuka World را بررسی کنید.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا