اخبار بازی

همایش PlayStation Meeting 2016 برای ۷ سپتامبر تایید شد

شرکت «سونی» از برگزاری همایش «PlayStation Meeting 2016» در کمتر از یک ماه دیگر در تاریخ هفتم سپتامبر خبر داده، جایی که در آن شرکت «سونی» قرار است «جزییات بیشتری در مورد تجارت پلی‌استیشن» به اشتراک بگذارد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

این همایش قرار است ۳ بعد از ظهر به وقت محلی (مصادف با چهارشنبه ۱۷ شهریور، ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت تهران) در سالن تئاتر پلی‌استیشن در شهر نیویورک برگزار شود. «سونی» تایید کرده که این همایش به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

مراسم «PlayStation Meeting» معمولا برای معرفی سخت افزار جدید برگزار می‌شود. آخرین باری که این همایش برگزار شد سال ۲۰۱۳ بود که در آن شاهد رونمایی رسمی از PS4 بودیم.

 

دیروز دو سایت «گیم‌بلاگ» و «وایس ‌گیمینگ» گزارش دادند که «سونی» در هفتم سپتامبر مراسمی در شهر نیویورک برگزار کرده تا از سخت افزار به روز شده PS4 که با نام کد Neo شناخته می‌شود، به صورت رسمی رونمایی به عمل آورد. «سونی» پیش‌تر وجود سخت افزار به روز شده PS4 را تایید کرده، اما بجز اینکه تمامی عناوین PS4 بر روی نسخه ابتدایی و مدل‌های بهبود یافته این پلتفرم قابل اجرا خواهند بود، جزییات بیشتری از این کنسول منتشر نکرده است. شایعات از بهبود CPU، حافظه رم و GPU در این مدل خبر می‌دهند.

 

تا این لحظه اطلاعات بیشتری از این همایش منتشر نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا